شناسهٔ خبر: 39572965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

300 هزار بسته غذایی بین نیازمندان خوزستان توزیع می‌شود

استاندار خوزستان با اشاره به نامگذاری کمک‌های مومنانه به نام مبارک امام حسن مجتبی (ع)، گفت: در قالب این طرح، 300 هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلام‌رضا شریعتی امشب در جریان بازدید از قرارگاه استانی امام مجتبی(ع) و رزمایش مومنانه در گفت‌وگو در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کمک‌های مومنانه به منظور کمک به افرادی است که شیوع کرونا یا تصمیماتی که برای کنترل این بیماری اتخاذ شد سبب آسیب رساندن به زندگی آن‌ها شده است.

وی کمک‌های مومنانه را سنت حسنه در بین مردم توصیف کرد، افزود: اولین محموله کمک‌های مومنانه توزیع شده و محموله بعدی نیز قرار است فردا در بین افرادی که گذران زندگی آن‌ها با مشکل مواجه شده است توزیع شود.

استاندار خوزستان با اشاره به نامگذاری کمک‌های مومنانه به نام مبارک امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت، گفت: وعده ما توزیع 300 هزار بسته غذایی بین نیازمندان است و ما این حرکت را توفیق بزرگ برای کسانی می‌دانیم که در این راه تلاش و کمک می‌کنند.

شریعتی ضمن قدردانی از کلیه خیرین، شرکت‌ها، دستگاه‌ها و... که در این زمینه کمک و همراهی کردند، عنوان کرد: از سپاه ولی عصر و بسیج نیز که زحمت برنامه‌ریزی این امر خیر را به عهده داشتند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

 

نظر شما