شناسهٔ خبر: 39567246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه کربلا:

رمضان امسال با توزیع کمک های مومنانه بیادماندنی می شود

سردار بابایی با بیان اینکه مردم استان مازندران در ایام کرونا برای تولید و توزیع اقلام بهداشتی و کمک به کادر درمان و بهبود بیماران به درستی انفاق کردند، گفت: امید است ماه رمضان با کمک مجاهدانه مردم در اجرای رزمایش مواسات ماهی بیادماندنی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار«محمدحسین بابایی» امروز(3اردیبهشت) در حاشیه بازدید از کارگاه‌های تولیدی لوازم بهداشتی، درمانگاه ناحیه و روند اجرای کمک مومنانه در حوزه‌های مقاومت شهرستان  رامسر در به خبرنگاران گفت: تلاش داریم در رامسر همانند سایر شهرستان های استان رزمایش مواسات در سخ مرحله اول، نیمه و آخر ماه مبارک رمضان انجام شود.

 

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه همدلی بسیار خوبی بین مردم و مسئولین در استان ایجاد شده، افزود: کمک های مومنانه مردم شریف دیار علویان در قالب اولین مرحله این رزمایش روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری  توسط پایگاه‌های مقاومت در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.

 

سردار بابایی ضمن قدردانی از بسیجیان رامسری برای تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی رامسر و روستاهای این شهرستان برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: ماه رمضان امسال که به جهت شیوع کرونا مساجد و اماکن مذهبی تعطیل هستند و ماه رمضان مردم نمی توانند سفره های افطاری و سحر در اماکن مذهبی داشته باشند از این رو باید با لبیک به فرموده رهبری درخصوص کمک مومنانه، این نذرهای افطار و سحر را به درب منازل مردم نیازمند برسانند.

 

وی با بیان اینکه مردم استان در ایام کرونا به درستی از مال خویش انفاق کردند، اظهار امیدواری کرد که به فرموده مقام معظم رهبری امسال یک ماه رمضان بیادماندنی را با کمک مجاهدانه مردم و تلاش های متعهدانه مسئولین  داشته باشیم.

 

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا با تصریح براینکه توزیع کمک‌های مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد:در دوماه ابتدایی شروع ویروس کرونا با همت مومنانه و مجاهدانه مردان و زنان نجیب و شریف استان،  بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش ایثار به نیازمندان اهدا شد.

پایان پیام/ 286

نظر شما