شناسهٔ خبر: 39484062 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

منتخب مردم ساوجبلاغ در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

حمایت از فرهنگیان درمجلس دنبال می شود

منتخب شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد ما حمایت از فرهنگیان است و این نگاه در مجلس یازدهم دنبال می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، علی حدادی در دیدار با سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش اسان اظهار داشت: تلاش فرهنگیان استان البرز برای تداوم آموزش ها در ایام تعطیلی مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا قابل تحسین است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان درنهادینه کردن فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی نقش مهم و ماندگاری دارند، خاطرنشان کرد: فرهنگیان در دو بخش آموزشی و تربیتی خدمات ارزنده ای به جامعه ارائه می دهند.

وی بیان داشت: فرهنگیان در تربیت نیروی انسانی جامعه مهم ترین نقش را دارند لذا ضرورت دارد به مطالبات این قشر فرهیخته در جامعه توجه کرد.

حدادی در ادامه به حضور دانش آموزان و فرهنگیان در دوران دفاع مقدس پرداخت واضافه کرد: امروز فرهنگیان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، زندگی به سبک اسلامی - ایرانی و همچنین مبارزه با جنگ نرم دشمن مسئولیت خطیری بر دوش دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز هم دراین دیداربه بیان شرایط و برنامه های آموزش و پرورش استان پرداخت و گفت : آموزش و پرورش البرز به همت فرهنگیان و دانش آموزان دربخش های مختلف کارنامه موفقی دارد.

سالار قاسمی خاطرنشان کرد: یکی ازمهم ترین نیازهای آموزش و پرورش استان البرز را ساخت کلاس های درس تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه تا کنون خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در ساخت فضاهای آموزشی استان داشته اند، یادآورشد: برای تامین کلاس مورد نیاز برای دانش آموزان نیازبه مشارکت مسوولان و همچنین خیرین مدرسه ساز داریم.

وی تصریح کرد: تراکم کلاس های دانش آموزی به دلیل مهاجرت پذیری در استان البرز بالاتر از میانگین کشوری است.

قاسمی اضافه کرد: فعالیت های فرهنگیان البرز برای استمرار آموزش ها از طریق فضای مجازی به دانش آموزان رضایت بخش است .

وی بیان داشت: اقدامات جهادی دانش آموزان و فرهنگیان برای تولید اقلام بهداشتی به منظور مبارزه با بیماری کرونا هم دراین مدت تحسین برانگیز است.

قاسمی  تاکید کرد: آمارها نشان می دهد که دانش آموزان و معلمان استان البرز استقبال و مشارکت بالایی در ورود به شبکه آموزش دانش آموزی " شاد" و تشکیل کلاس های درس در این شبکه داشته اند.

نظر شما