شناسهٔ خبر: 39331783 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

به همت جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد۶۰۰بسته سبد غذایی و بهداشتی در مناطق محروم توزیع شد +تصاویر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ششصد بسته سبد غذایی و پک بهداشتی را به ارزش ۷۰۰میلیون ریال در بین خانوارهای کم برخودار مناطق روستایی ومحروم ین استان توزیع کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد، به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد،سید امان اله جهانبین افزود: هلال احمر طرح”فرشتگان رحمت” را با هدف کمک معیشتی به اقشار بی بضاعت، ترویج فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه با همکاری پرشور خیرین و داوطلبان در استان کهگیلویه وبویراحمداجرا می کند.
وی اظهارداشت: هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۶۰بسته سبد غذایی و معیشتی را به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون ریال در بین خانوارهای کم برخودار توزیع شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهکیلویه و بویراحمد توزیع ۴۴۰بسته پک بهداشتی و مواد ضدعفونی و۴۰۰۰ عدد ماسک دولایه در بین خانوارهای کم برخودار استان خبرداد و گفت: توزیع این بسته ها به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده است.
جهانبین ، ارزش این بسته های بهداشتی توزیع شده را بیش از ۴۰۰ میلیون ریال بیان کرد.
وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد رویکرد دستگیری از مستمندان وافرادبی بضاعت و بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین، داوطلبان طرح ملی فرشتگان رحمت را در مسیر تحقق اهداف و برنامه های خیرخواهانه اجرا می کند.

46

نظر شما