شناسهٔ خبر: 38821984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

راه اندازی پایگاه غربالگری تست کرونا در ورودی دهدشت

پایگاه راه اندازی غربالگری تست کرونا به همت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر آنلاین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد امان الله جهانبین روز جمعه ۲۳ اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پست ورودی دهدشت از سمت بهبهان پایگاه غربالگری و تب سنجی پیشگیری از بیماری کرونا در منطقه" فیلگاه" راه اندازی شده است. 

وی بیان کرد: این پست بصورت ۲۴ ساعته فعال و روزانه ۱۰ نفر از پرسنل و داوطلبان  جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه مشارکت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این پست با استفاده از دستگاه تب سنج لیزری، تست و غربالگری افراد انجام می شود، گفت: درصورت مشکوک بودن افراد، با هماهنگی داوطلبان مستقر در پایگاه و نیروی انتظامی به شبکه بهداشت و درمان معرفی می شوند.

جهانبین تصریح کرد: سامانه آنلاین آموزشی جمعیت هلال احمر تحت عنوان کرونا دات آی آر فعال شده و همشهریان می توانند برای آموزش بیشتر جهت مقابله با بیماری کرونا به این سامانه مراجعه کنند. 

وی بیان کرد: انتظار می رود مردم جهت ریشه کن کردن این بیماری در خانه بمانند و از تردد غیرضروری خودداری نمایند و درصورت ضرورت حتما از دستکش و ماسک و وسایل بهداشتی لازم استفاده کنند.

به گزارش:رضا رنگیان

۴۶

نظر شما