شناسهٔ خبر: 39286327 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت توسعه سازه‎های دریایی تسدید خبر داد؛

بسترسازی برای ورود به شرکت‌های اکتشاف و تولید (E&P)

مدیرعامل شرکت توسعه سازه‎های دریایی تسدید، گفت: با ارتقاء قراردادها در جزیره قشم، پالایشگاه عسلویه و همچنین فجر جم فعالیت‎های شرکت تسدید در این مناطق در سال جدید ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

ناجی سعدونی در گفت‎وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درخصوص عملکرد یک ساله شرکت توسعه سازه‎های دریایی تسدید، گفت: در حال حاضر به دلیل پیمان 2 ساله‎ای که در جزیره قشم داریم، مشغول به ادامه فعالیت در آن هستیم. همچنین پیمان جدید دوساله در موضوع تعمیر و نگهداری و نیز تعمیرات اساسی پالایشگاه ششم عسلویه، جایگاه این شرکت را در بین شرکت های دارای صلاحیت در این رشته؛ ارتقا بخشید.

وی با بیان اینکه تعمیر و نگهداری پالایشگاه‌ها تجربه بسیار خوبی است، گفت: این تجربه ما را برای شرکت در قراردادها، مناقصات و فعالیت‌های برون سپاری که وسیع‌تر از تعمیر و نگهداری است، آماده خواهد کرد. همچنین قرارداد ما برای تعمیر و نگهداری پالایشگاه فجر جم یک ساله بود که خوشبختانه در مناقصه‎ی جدید در قرارداد دوساله نیز برنده شدیم. بنابراین فعالیت در آن نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توسعه سازه‎های دریایی تسدید، بسترسازی لازم جهت ورود به کسب و کاراکتشاف و تولید (Exploration & Production)  را از اقدامات مهم سال 98 بیان کرد و گفت: به همین منظور پکیجی توسط کارشناسان ما آماده شده است که به زودی به وزارت نفت ارائه خواهیم کرد و در صورت موافقت، به یکی از این شرکت‎ها تبدیل خواهیم شد.

وی کاهش مناقصات مرتبط با فعالیت‌های موجود، رقابت تنگاتنگ بین شرکت‎ها و تحریم‌ها را از جمله مهمترین چالش‌های این صنعت برشمرد و اظهار امیدواری کرد بتوان با تعامل مناسب فرصت‎های بهتری را برای حل این مسائل در صنعت ایجاد کرد.

 

نظر شما