شناسهٔ خبر: 39252029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انتشار پیام‌های پیشگیری از کرونا در همه استندها و بیلبوردهای شهری

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: همه سازه‌های پل‌ها، عرشه‌ها، استندها و فضاهای تبلیغاتی آویز در شهر به پیام‌های پیشگیری از کرونا اختصاص یافته است تا اکران پیام‌های پیشگیری این بیماری از سوی دانشگاه علوم پزشکی صورت پذیرد.

صاحب‌خبر -

مجید فلسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری نیز با تغییراتی مواجه شده است و بیشتر به صورت مجازی و همچنین در فضای پیشگیری از شیوع کرونا اجرایی می‌شود.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به همکاری این سازمان با دانشگاه علوم پزشکی در تجهیز نقاهتگاه‌ها و استفاده از ظرفیت نیروی انسانی گفت: به تبع سازمان فرهنگی نیز در تلاش برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس با استفاده از ظرفیت‌های موجود است.
وی با اشاره به در اختیار گذاشتن تمام ظرفیت تبلیغات محیطی شهرداری در سطح شهر برای انتشار پیام‌های بهداشتی انتشار پیام‌های بهداشتی و مراقبتی از تلویزیون‌های شهری و بیلبوردهای تبلیغاتی گفت: همه سازه‌های پل‌ها، عرشه‌ها و استندها و فضاهای تبلیغاتی آویز در شهر به این امر اختصاص یافته است تا اکران پیام‌های پیشگیری این بیماری از سوی دانشگاه علوم پزشکی صورت پذیرد.
فلسفی با اشاره به اینکه فعالیت‌های سازمان بیشتر به صورت مجازی در حال اجراست، گفت: مجازی شدن فعالیت‌ها به خاطر این است که عملا نمی‌توان برنامه‌ها را به صورت تجمعی در سطح شهر برگزار کرد.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان از طراحی نرم‌افزار «صدای شهر» از سوی این سازمان با همکاری سازمان فاوای شهرداری خبر داد و افزود: فاز نخست به عنوان نرم افزار صدای شهر تهیه و رونمایی شده و به زودی از فاز دوم آن نیز رونمایی خواهد شد.
وی در توضیح بیشتر کارکرد این نرم‌افزار گفت: این نرم‌افزار در شبکه‌های مجازی فعالیت خواهد کرد و کارکرد آن نیز آموزشی، فرهنگی، ورزشی، داستان، قصه‌گویی کتاب و موسیقی است.
فلسفی با بیان اینکه در فاز دوم مسابقاتی نیز در قالب همین نرم‌افزار برگزار خواهد شد و فعالیت آن گسترش پیدا خواهد کرد، گفت: کارکرد این نرم‌افزار بیشتر عام‌المنفعه بوده و برای سرگرمی شهروندان و به ویژه قشر جوان طراحی شده است و این نرم‌افزار به صورت تخصصی با همکاری سازمان فاوا و سمن‌ها طراحی شده است.
انتهای پیام/73005/ق

نظر شما