شناسهٔ خبر: 39240469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اعلام کرد:

تولید چهار هزار خبر با موضوع کرونا در قزوین

چهار هزار خبر و سه هزار عکس و فیلم با هدف مقابله با ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری در استان قزوین تولید و به صورت عمومی اطلاع رسانی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسین اسماعیلی در نشست ستاد کمیته اطلاع رسانی استان قزوین اظهار کرد: تولید چهار هزار خبر، سه هزار عکس و فیلم، ۲ استودیو زنده تلویزیونی و تولیدات فرهنگی و هنری چهره‌های مشهور از عمده مواردی بود که از در طول این هفته با موضوع کرونا اطلاع رسانی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه مجازی زیبایی ایثار بسیار مورد استقبال قرار گرفت، افزود: ۱۰۰ اثر تاکنون در این نمایشگاه تولید شده و تحت بازدید ۱۰۰ هزار نفر کاربر مجازی قرار گرفته است.

اسماعیلی تصریح کرد: تولید صدها پوستر از سوی هنرمندان، ساخت تولیدات صنایع دستی و موشن گرافی و موسیقی از موضوعاتی بود که سبب شد توجه خیلی از هنرمندان در استان‌های دیگر کشور جلب شود.

وی به ارتباط خوب بدنه سلامت و اجرایی استان با خانه مطبوعات اشاره کرد و گفت: آگاهی بخشی به مردم از ابتدای شیوع ویروس کرونا در دستور قرار گرفت و شاهد یک مدیریت جهادی در ادامه مسیر بودیم.

این مسئول به ایجاد هشتگ شورای اطلاع رسانی و در خانه بمانیم پرداخت و ادامه داد: تمام آثار تولیدی و بیانیه‌های منتشر شده از سوی جامعه هنرمندان و مطبوعات، با این هشتگ در فضای مجازی به جامعه مخاطب اطلاع رسانی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان بیان کرد: فضاسازی محیطی در شهر ها و جاده‌ها با کمک شهرداری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بسیار خوب توانست توجه عموم جامعه را به ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی جلب کند که این روند تا پایان کنترل ویروس باید ادامه یابد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: دوری از شایعات و اخبار کاذب که جامعه را ناامید می‌کند بسیار قابل توجه است که البته در استان ما بسیار اندک بود که لازم است به منظور برقراری عدالت میان این نوع رسانه‌ها و رسانه‌های همیار زمینه تقدیر و تشکر و همچنین برخورد قانونی فراهم شود.

 

نظر شما