شناسهٔ خبر: 39149045 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح؛

با تمام توان در میدان مبارزه با کرونا حضور داریم

سرلشکر باقری گفت: نیروهای مسلح از ابتدای شیوع ویروس کرونا فعالیت های مقابله ای خود را با تمام توان و در هماهنگی کامل با بخش بهداشت و درمان کشور آغاز کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح جمهوری‌اسلامی از ابتدای شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های مقابله‌ای خود را در حوزه پدافند زیستی آغاز کردند و به مرور این فعالیت‌ها را توسعه دادند و امروز نیز با تمام توان و در هماهنگی کامل با سیستم بهداشت و درمان کشور در مقابله با کنترل این ویروس در میدان حضور دارند.

سردار سرلشکر پاسدار "محمد باقری" از ارزیابی سلامت ۷۰ میلیون ایرانی در طرح بسیج ملی غربالگری خبر داد و گفت: امروز قرارگاه‌های متعددی از نیروهای زمینی ارتش و سپاه در کنار مجموعه‌های بیمارستانی ثابت و سیار ما در نیروهای مسلح در حال ارائه خدمات به مردم هستند. بیش ۱۱۰۰ بیمار کرونایی در این بیمارستان‌ها بستری هستند و تحت درمان قرار دارند، همچنین نیروهای مسلح از ظرفیت ۳ هزار تخت دیگر برای پذیرش بیماران برخوردارند.

باقری در ادامه گفت: خدا را شاکریم در روزهای اخیر با کاهش ورودی افراد به بیمارستان‌ها مواجه بودیم و از طرفی بیماران بهبود یافته و ترخیص شده در سطح مجموعه‌های در مانی نیروهای مسلح رشد خوبی داشته است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با بیان اینکه امروز در حوزه غربالگری و شناسایی وضع سلامت جامعه با مشارکت وزارت بهداشت و درمان و بسیج طرح بسیج ملی غربالگری با سرعت ادامه دارد، گفت: بسیج جامعه پزشکی با سازماندهی بیش از ۸۰۰ هزار بسیجی و بکارگیری ۵۰۰ نفر از آنان در کنار دیگر دستگاه‌ها توانسته اند تا امروز وضعیت سلامت بیش از ۷۰ میلیون ایرانی را مورد ارزیابی قرار دهند.

<div id="video-display-embed-code_278468" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/771038/278468?width=400&height=300"></script></div>

برچسب‌ها:

نظر شما