شناسهٔ خبر: 39113907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محدودیت‌های شدید برای تردد خودروها در روز طبیعت استان اردبیل

اردبیل - ایرنا- رییس پلیس راهور استان اردبیل از تشدید محدودیت خودروها در تردد شهری و خارج از شهرها در روز طبیعت خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ سیدحجت فتاحی روز سه‌شنبه گفت: در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم، محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در روز ۱۳ فروردین‌ماه اجرا  و تمامی مسیرها به مناطق گردشگری و فصاهای سبز مسدود خواهد شد.

وی بیان‌کرد: تردد شهروندان به مناطق ییلاقی اطراف شهرها، تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها ممنوع بوده و مسیرهای منتهی به منطقه گردشگری شورابیل در اردبیل نیز مسدود خواهد شد. 

فرماندار اردبیل هم از اعمال محدودیت‌های بیشتر برای تردد در داخل شهر در ۱۲ و ۱۳ فروردین خبر داد.

مسعود  امامی‌یگانه  اظهارداشت: اعمال این محدودیت‌ها برای حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع ویروس ڪرونا به شهرداران و بخشدارن مرڪزی اردبیل ، هیر و ثمرین نیز ابلاغ شده است.

وی افزود: از ظهر ۱۲ فروردین تا پایان روز طبیعت محدودیت‌های ترافیڪی اعمال و تمام خروجی‌های اصلی و فرعی شهرستان مسدود خواهد شد. 

وی با بیان اینکه با همکاری  عوامل انتظامی و راهور ، ۷۰ نقطه،مورد محدودیت تردد واقع خواهد شد ، تشریح کرد: ورودی‌های شورابیل برای روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین مسدود شده و مردم از حضور در تفرجگاه‌ها پرهیز کنند.

امامی یگانه با اشاره به این‌که در صورت همکاری  مردم بر ویروس کرونا غلبه خواهیم کرد، اظهارداشت: به مردم توصیه می‌شود آیین سیزده بدر را به اولین جمعه بعد از شکست کرونا موکول کنند و برای این مورد برنامه ویژه‌ای در وقت مناسب تدارک خواهیم دید.

نظر شما