شناسهٔ خبر: 39107008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار اردبیل:

محدودیت های تردد در ۱۳ فروردین تشدید می شود

محدودیت های تردد در ۱۳ فروردین تشدید میشود فرماندار اردبیل از تشدید محدودیتهای تردد در سطح شهر و محورهای مواصلاتی در ۱۳ فروردین خبر داد.

صاحب‌خبر -

مسعود امامی یگانه فرماندار اردبیل امروز ۱۱ فروردین در جلسه اعمال محدودیت تردد در سطح شهر و محورهای مواصلاتی، از محدودیت تردد در داخل شهر طی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین خبر  داد و گفت: محدودیتهای تردد در ۱۳ فروردین تشدید خواهد شد.

فرماندار اردبیل ادامه داد: به منظور حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به شهرداران و بخشدارن مرکزی اردبیل، هیر و ثمرین، اعمال محدودیتهای ترافیکی و تردد ابلاغ شده است . 

وی  از اعمال محدودیتهای تردد در داخل شهر همچنین تمام خروجیها به راههای اصلی و فرعی خبر داد و گفت: از ظهر ۱۲ فروردین تا پایان ۱۳ ام محدودیتهای ترافیکی اعمال و کل خروجیهای اصلی و فرعی شهرستان مسدود خواهد شد . 

امامی یگانه با بیان اینکه با همکاری عوامل انتظامی و راهور ، ۷۰ نقطه مورد محدودیت تردد واقع خواهد شد، تصریح کرد: ورودیهای شورابیل برای روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین مسدود خواهد بود  لذا مردم از حضور در تفرجگاهها پرهیز نمایند . 

به گزارش ایسنا، به گفته فرماندار اردبیل امیدواریم با همکاری مردم بر ویروس کرونا غلبه کنیم لذا از مردم تقاضا داریم آئین سیزده بدر را به اولین جمعه ی بعد از شکست کرونا موکول کنند و یقینا برای این مورد برنامه ویژهای در وقت مناسب ترتیب خواهیم داد .

انتهای پیام

نظر شما