شناسهٔ خبر: 39104341 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:

مبتلایان به کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۱۴۰ بیمار رسید

یزدان پناه با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۱۴۰ بیمار رسیده، گفت: در شهرستان بویراحمد ۹ بیمار، در کهگیلویه پنج بیمار و در چرام ۲ بیمار جدید کرونایی شناسایی شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» امروز (۱۱ فروردین) به خبرنگاران، گفت: از ۱۵۵ نمونه ارسال شده به آزمایشگاه های تشخیصی، ۱۶ مورد جدید شناسایی شده است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به تفکیک پراکنش جغرافیایی بیماران پرداخت و با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد  به ۱۴۰ بیمار رسیده، اظهار داشت: در شهرستان بویراحمد ۹ بیمار، در کهگیلویه پنج بیمار و در چرام ۲ بیمار جدید کرونایی شناسایی  شده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: همه بیماران جدید وابستگی فامیلی با بیماران قبلی داشته اند و هیچ مورد خوشه جدید بیماری دیده نشده و این نشان می دهد که بیماریابی فعال تر شده و تعداد نمونه ها کافی  بوده است.

 

یزدان پناه ضمن تقدیر و تشکر از همه همکاران پرتلاش خود در واحدهای مختلف، ادامه داد: روند ابتلا به کرونا در جهان و نیز ایران سیر صعودی بالایی دارد در همین راستا، از مردم عاجزانه تقاضا داریم در تعطیلات چند روز آینده جز در مواردی که ضرورت بالایی دارند از منزل خارج نشوند و در خانه بمانند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال، با سامانه ۴۰۳۰ تماس حاصل نمایند.

پایان پیام/ 82

نظر شما