شناسهٔ خبر: 38986229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

۱۳۰ مبتلای کرونا در خراسان جنوبی بهبود یافتند/مردم در خانه بمانند

بیرجند- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون ۱۷۸ نفر در استان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۱۳۰ نفر از بیمارستان ها ترخیص شده و دوره نقاهت خود را می گذرانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دهقانی فیروز آبادی شامگاه یکشنبه در جمع رسانه‌ها با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان کرونا در استان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ مبتلای جدید به کرونا داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع کرونا در استان تاکنون ۵۶۷ نمونه آزمایش در استان انجام شده است، اظهار کرد: از این تعداد آزمایش ۳۸۹ نفر منفی و ۱۷۸ مورد مثبت بوده است.

دهقانی با بیان اینکه از مجموع مبتلایان ۱۴۰ نفر ترخیص شده و ۳۱ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند، گفت: همچنین ۱۷ نفر فوتی ناشی از کرونا داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دو فوتی جدید داشته اینکه یک فرد ۵۹ ساله و یک فرد ۸۸ ساله مربوط به شهرستان طبس بوده‌اند.

وی اظهار کرد: همچنین از مجموع مبتلایان ۶۱ نفر مربوط به بیرجند، ۲۵ نفر قاین، ۲۳ نفر زیرکوه، ۳۵ نفر طبس، ۱۴ نفر فردوس، شش نفر سرایان، چهار نفر درمیان، شش نفر بشرویه، دو نفر سربیشه، یک مورد خوسف و یک نفر نهبندان هستند.

دهقانی با تاکید بر حضور مردم در خانه‌ها شد و گفت: امید است با همکاری مردم در رعایت مسائل بهداشتی بر سرعت رشد ابتلایان به کرونا افزایش نیابد تا در ارائه خدمات درمانی به بیماران دچار مشکل نشویم.

نظر شما