شناسهٔ خبر: 3898087 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

3 قدردانی متفاوت از صداوسیما

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نامه‌ای به رییس سازمان صداوسیما، از انعکاس خوب حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نامه‌ای به رییس سازمان صداوسیما، از انعکاس خوب حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نامه‌ای به رییس صداوسیما از همراهی این رسانه در انعکاس وسیع تصاویر راهپیمایی بزرگ مردم ایران در روز 22 بهمن تشکر کرده است.

آیت‌الله احمد جنتی در این نامه حمایت و همراهی رسانه ملی را در برگزاری شایسته این راهپیمایی موثر دانسته و از دکتر سرافراز، معاونان این سازمان، مدیران شبکه‌ها و برنامه‌سازان صدا و سیما به خاطر انعکاس این حماسه بزرگ و راهپیمایی شکوهمند مردم ایران در سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی قدردانی کرده است.

***

رییس حوزه هنری استان یزد هم از صدا و سیما به خاطر تولید و پخش سریال "حانیه" قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، محمد صادق کوچک زاده در نامه‌ای به محمد سرافراز، تولید مجموعه تلویزیونی "حانیه" را موجب خرسندی مردم یزد دانسته و از عوامل تولید این سریال تشکر کرده است.

در بخشی از نامه کوچک زاده آمده است " به حمدالله تولید این مجموعه پرمخاطب بازخوردهای بسیار خوبی در یزد به همراه داشته و باعث تحرک، نشاط و ایجاد انگیزه در هنرمندان جوان دارالعباده شده است. به یقین تولید این سریال در یزد نشان از عزم رسانه ملی برای حمایت از هنرمندان و استعدادهای شهرستانی و ظرفیت های بومی دارد که امیدواریم این رویکرد هرچه بیشتر تقویت شود ."

رییس حوزه هنری استان یزد در این نامه همچنین آمادگی هنرمندان یزدی را برای همکاری با رسانه ملی در ساخت مجموعه های تلویزیونی اعلام کرده است.

سریال حانیه را سید جلال دهقانی اشکذری در 13 قسمت 45 دقیقه ای نویسندگی و کارکردانی کرد.

این سریال که در یزد اتفاق می‌افتاد، داستان زندگی ستوانی به نام سعید را روایت ‌کرد که پس از انتقال به یزد، در خانه سیدجعفر که یکی از بازاریان انقلابی این شهر است ساکن می شود . آشنایی سعید و سیدجعفر ماجراهایی را به دنبال دارد که به بهانه آن به برخی از مبارزان انقلابی در آن دوران از جمله راشد یزدی نیز اشاره می‌شود.

عباس غزالی، جعفر دهقان، محمد کاسبی، هستی مهدوی‌فر، سیما خضرآبادی، الهام چرخنده، میرطاهر مظلومی، زهرا سعیدی، رزیتا غفوری، مژده قاضی‌مرادی، مرتضی نسیم سبحان، محمد کریم‌پور، سعید علی‌اکبری پیغمبری، مهدی قانع، امید عشیری، مهدی رودافشان، ندا حبیبی و شهره اشقولی در کنار حدود 20 بازیگر بومی استان یزد در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کردند.

***

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رسانه ملی به دلیل پوشش خبری رزمایش پیامبر اعظم (ص) قدردانی کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، سردار سرتیپ رمضان شریف، مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به تلاش اصحاب رسانه در پوشش خبری رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه گفت: بازتاب گسترده این رزمایش بزرگ و اقتدارآمیز در رسانه‌های جهان از جمله در رسانه‌های وابسته به بلوک سلطه و صهیونیسم که توأم با حیرت و در مواردی تحسین و شیطنت و نیز نگاه‌های جهت‌دار رو به رو شد، مرهون تلاش خبرنگاران و تصویربرداران رسانه‌های کشور به ویژه رسانه ملی است که با نگاهی ملی، موجبات غرور ملی و خوشحالی ملت ایران و همچنین علاقه‌مندان به انقلاب و نظام اسلامی در فراسوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی افزود: تردیدی نیست که برگزاری این رزمایش بزرگ که با همت بلند اصحاب رسانه، اقتدار دفاعی و ظرفیت‌های سرشار و مقتدر نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تضمین امنیت پایدار و نیز پشتوانه‌سازی برای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان را برای جهانیان به نمایش درآورد از نقاط طلایی و الهام‌بخش در کارنامه رسانه‌های کشورمان به شمار خواهد رفت.

سردار شریف با تشکر از رسانه‎های متعهد و رسالت آشنای کشور افزود: از اصحاب رسانه می خواهیم بازتاب‌های بین‎المللی و آثار و پیامدهای راهبردی این رزمایش بر اردوگاه رسانه‌ای، نظامی و امنیتی نظام سلطه و استکبار را نیز بازنمایی، تحلیل و تبیین و به ملت ایران و همچنین مشتاقان و علاقه‌مندان انقلاب و نظام در دورترین نقاط جهان منتقل کنند.

رسانه ملی در طول برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) صدها دقیقه برنامه، گزارش خبری، ارتباط مستقیم و خبر از رزمایش دلاورمردان سپاه پاسداران در جنوب کشور پخش کرد.

انتهای پیام

نظر شما