شناسهٔ خبر: 3903270 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

یزدی‌ها از تولید و پخش سریال "حانیه " تقدیر کردند

نسیم

محمدصادق کوچک‌زاده، رئیس حوزه هنری استان یزد در نامه‌ای به دکتر محمد سرافراز تولید مجموعه تلویزیونی "حانیه " را موجب خرسندی مردم یزد دانسته و از عوامل تولید سریال تشکر و از صدا وسیما نیز قدردانی کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش «نسیم»، محمد صادق کوچک زاده در نامه ای به دکتر سرافراز ، تولید مجموعه تلویزیونی "حانیه " را موجب خرسندی مردم یزد دانسته و از عوامل تولید این سریال تشکر کرده است .

در بخشی از نامه  آقای کوچک زاده آمده است: "به حمدالله تولید این مجموعه پرمخاطب بازخوردهای بسیار خوبی در یزد به همراه داشته و باعث تحرک، نشاط و ایجاد انگیزه در هنرمندان جوان دارالعباده شده است. به یقین تولید این سریال در یزد نشان از عزم رسانه ملی برای حمایت از هنرمندان و استعدادهای شهرستانی و ظرفیت های بومی دارد که امیدواریم این رویکرد هرچه بیشتر تقویت شود ."

رئیس حوزه هنری استان یزد در این نامه همچنین آمادگی هنرمندان یزدی را برای همکاری با رسانه ملی در ساخت مجموعه های تلویزیونی اعلام کرده است.

سریال حانیه را سید جلال دهقانی اشکذری در 13 قسمت 45 دقیقه ای نویسندگی و کارکردانی کرد.

این سریال که در یزد اتفاق می افتاد ، داستان زندگی ستوانی به نام سعید را روایت ‌کرد که پس از انتقال به یزد، در خانه سیدجعفر که یکی از بازاریان انقلابی این شهر است ساکن می شود . آشنایی سعید و سیدجعفر ماجراهایی را به دنبال دارد که به بهانه آن به برخی از مبارزان انقلابی در آن دوران از جمله راشد یزدی نیز اشاره می‌شود.

عباس غزالی، جعفر دهقان، محمد کاسبی، هستی مهدوی‌فر، سیما خضرآبادی، الهام چرخنده، میرطاهر مظلومی، زهرا سعیدی، رزیتا غفوری، مژده قاضی‌مرادی، مرتضی نسیم سبحان، محمد کریم‌پور، سعید علی‌اکبری پیغمبری، مهدی قانع، امید عشیری، مهدی رودافشان، ندا حبیبی و شهره اشقولی در کنار حدود 20 بازیگر بومی استان یزد در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کردند.

نظر شما