شناسهٔ خبر: 38951084 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«رحمان» نوروز را به «روحانی» تبریک گفت

رئیس جمهور تاجیکستان با ارسال پیامی فرا رسیدن نوروز را به همتای ایرانی خود تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان در آستانه عید نوروز، طی پیامی ‌به حسن روحانی، فرا رسیدن عید نوروز را به وی و مردم ایران تبریک گفت.

رحمان در پیام تبریک خود با اشاره به عید نوروز به عنوان میراث مشترک فرهنگی و تاریخ کهن ساکنان حوزه آن، این مناسبت را موجب تحکیم روابط دوستی، اعتماد، همبستگی و همکاری بین مردمان هم تبار حوزه نوروز دانسته است.

در پیام تبریک رحمان آمده است:  با کمال خشنودی، به شما و تمامی مردم دوست کشورتان بهترین آرزوها و صمیمانه ترین تبریکات خویش را به مناسبت فرا رسیدن عید بین المللی نوروز ابراز می نمایم.

 عید نوروز به عنوان میراث مشترک فرهنگی و تاریخ کهن ساکنان حوزه آن، روابط دوستی و احترام، اعتماد، همبستگی و همکاری بین آنها را تحکیم بخشیده و در راستای به هم نزدیک شدن مردمان هم‌تبار ما، خدمت می کند.

اطمینان دارم ما در آینده نیز جهت گسترش پیوسته مناسبات دوستی و همکاری های مختلف بین کشورهایمان به طور مشترک سعی و تلاش خواهیم کرد.

در این ایام فرخنده جشن نوروز، برای جنابعالی صحت کامل، سعادت و موفقیت در فعالیت کاری و پیشرفت و شکوفایی بیش از پیش ایرانِ دوست را آرزومندم.

انتهای پیام/ح

نظر شما