شناسهٔ خبر: 38916951 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بر اساس آخرین آمار؛

۱۰۳ بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی بهبود یافتند

ارومیه - رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۱۰۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان با بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند ولی روند قرنطینه و کنترل آنان همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد آقازاده در خصوص آخرین وضعیت ابتلاء به ویروس کرونا در استان اظهارکرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان ۳۰۰ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر به تعداد جان باختگان بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی اضافه شده است افزود: تاکنون نمونه آزمایشگاهی ۸۹۶ نفر مشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی دریافت شده که از این تعداد، نتیجه ۳۰۰ نفر شامل ۴۰ درصد مثبت بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به سیر صعودی انتشار ویروس کرونا در سطح استان گفت: مردم نباید اصراری بر حضور در مراکز پرتجمع و مراسم آخر سال از جمله چهارشنبه آخر سال داشته باشند زیرا این امر، تعداد مبتلایان را بسیار بیشتر خواهد کرد.

وی ادامه داد: در ارومیه ۱۱۸ نفر، بوکان ۴۳ نفر، خوی ۳۴ نفر، شاهین دژ ۲۰ نفر، میاندوآب ۱۷ نفر، مهاباد ۱۵ نفر، نقده ۱۳ نفر، تکاب ۱۲ نفر، سلماس ۸ نفر، سردشت ۶ نفر، چایپاره ۴ نفر، اشنویه ۴ نفر، ماکو ۴ نفر، پیرانشهر یک نفر به کرونا ویروس مبتلا شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه شهرستان‌های شوط و چالدران نیز عاری از کرونا ویروس هستند اضافه کرد: مردم برای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا همچنان به هشدارهای داده شده مبنی بر خانه ماندن توجه کنند.

نظر شما