شناسهٔ خبر: 38914879 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

تشدید بارش ها در روزهای آینده

سازمان هواشناسی بارش باران، وزش شدید باد همراه با رعدوبرق را در استان‌های واقع در نوار غربی کشور، شمال خلیج فارس، دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی و شمالی البرز پیش بینی کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
سازمان هواشناسی اعلام کرد: فردا پنج شنبه و پس فردا جمعه از میزان و شدت بارش‌ها در غرب کشور کاسته می‌شود و شاهد بارش با شدت کمتر در بخش‌هایی از غرب و شمال غرب و همین طور شمال کشور و به تدریج در شرق کشور خواهیم بود.
به گزارش سازمان هواشناسی در ارتفاعات مناطق سردسیر زاگرس مرکزی، البرز مرکزی و شمال غرب برف می‌بارد.
شدت بارش‌ها در استان های ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، قزوین، البرز و تهران بیشتر خواهد بود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی گفت: در آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان احتمال طغیان رودخانه و وقوع سیل وجود دارد.
وی افزود: احتمال لغزندگی جاده‌های کوهستانی، بارش تگرگ در مناطق مستعد و وقوع صاعقه وجود دارد.
هموطنان در تردد جاده‌ای احتیاط و از سفر‌های غیرضرور خودداری کنند.
بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، شمال خلیج فارس امروز مواج است؛ از تردد شناور‌های کوچک و تفریحی و فعالیت‌های شیلاتی خودداری شود.
این سازمان با پیش بینی بارش باران در بیشتر مناطق کشور به جز استان سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان  برای فردا پنجشنبه افزود: بارش‌ها جمعه در شمال شرق و شرق کشور ادامه دارد و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.
روز شنبه سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود و تقریباً بیشتر مناطق کشور را در بر می‌گیرد.
<div id="video-display-embed-code_275988" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/770449/275988?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما