شناسهٔ خبر: 38902525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عاقلتر به ایلنا خبر داد:

دستور قرنطینه خانگی در یکی از روستاهای خراسان رضوی صادر شد

مدیرشبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: در پی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در یکی از روستاهای بردسکن دستور قرنطینه خانگی در این روستا صادر شد.

صاحب‌خبر -

دکتر مهدی عاقلتر درگفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در بردسکن 27 مورد در بخش ویژه کرونا بستری که از این تعداد 15 نفر پس از دوره درمان نهایی مرخص شده اند و درحال حاضر 12 نفر دیگر بستری می باشند که تست 7 نفر آنها مثبت اعلام شده است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد فوتی در شهرستان بردسکن نداشته ایم ولی آمار مبتلایان به این ویروس روز به روز رو به افزایش است.

وی گفت: علاوه برشهر بردسکن یکی از مراکز بخش های شهرستان 2 مورد بیمار کرونایی با تست مثبت داریم و در یکی از روستاهای شهرستان نیز 3 مورد تست مثبت اعلام شده است.

مدیرشبکه بهداشت و درمان بردسکن بیان کرد: در مرکز این بخش دستورات بهداشتی ابلاغ شده است و از مردم خواسته شده است مسائل بهداشتی را رعایت کنند و از خانه بیرون نیایند. 

عاقلتر افزود: در روستای مورد نظر نیز دستور قرنطینه خانگی صادر شده است و مردم نباید از خانه خود بیرون بیایند درغیر این صورت افراد دیگر روستا مبتلا به این ویروس خواهند شد.

نظر شما