شناسهٔ خبر: 38900599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در بردسکن به 11 نفر رسید

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: آهنگ شیوع مبتلایان ویروس به کرونا در این شهرستان روز به روز تندتر می شود و تاکنون یازده نفر مبتلا به کرونا داشته ایم اما خوشبختانه هیچ مورد فوتی نداشته ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی عاقلتر با بیان اینکه از ابتدای  شیوع ویروس کرونا در بردسکن بیش از 30 نفر  مشکوک به بیمار کرونایی در بخش ویژه بیمارستان ولی عصر بردسکن بستری  شده اند گفت: ازاین تعداد تست 11 نفر آنها مثبت اعلام شده است که خوشبختانه با اقدامات پزشکی انجام شده  4 نفر آنها پس از دوره درمان نهایی مرخص و 7 نفر دیگر در این بخش بستری و تحت کنترل و درمان می باشند

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر 13 نفر از بیماران  کرونایی در دو  بخش ویژه کرونا بستری هستند گفت: متاسفانه روز به روز به تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بردسکن افزایش پیدا می کند و اگر این روند همچنان ادامه پیدا کند مجبور هستیم بخش های دیگر بیمارستان را به این بیماران اختصاص دهیم.

عاقلتر اظهار داشت: درحال حاضر دو بخش از بیمارستان  ویژه بیماران کرونایی است.

وی از مردم درخواست کرد:  تنها راه قطع زنجیره این ویروس ماندن در خانه است و بنا به دستور دادستان شهرستان برخی از واحدهای صنفی شهرستان تعطیل و حق  فعالیت ندارند.

وی بیان کرد: مردم اطلاع داشته باشند حوزه بهداشت و درمان بردسکن وضعیت مناسبی ندارد و تنها با دو متخصص و تعدادی پرستار به صورت شیفتی  در بخش های ویژه بیماران کرونا خدمت می کنند.

وی گفت: اگر بخواهیم ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان قطع شود تنها راه حل آن ماندن در خانه است و از حضور در سطح بازار به جد پرهیز کنیم. 

برچسب‌ها:

نظر شما