شناسهٔ خبر: 38873969 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان:

کنترل و شناسایی ویروس کرونا در مبادی ورودی کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از اجرای طرح تب سنجی مبادی ورودی استان کردستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدباقر محمدی  اظهار کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر برای تست کرونا ویروس به روش تب سنجی و اطلاع رسانی به مردم جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مبادی ورودی استان شامل شهرستان های بیجار(ورودی استان زنجان)، قروه(ورودی استان همدان)، سقز(ورودی استان های آذربایجان غربی و شرقی) و کامیاران(ورودی استان کرمانشاه) در ایستگاه های پایش و ارزیابی مسافران مستقر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کردستان بیان کرد: عبور از بحران کرونا مستلزم عزم همگانی و تعامل و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی و عموم مردم با یکدیگر است و جمعیت هلال احمر تمام توان تجهیزاتی و انسانی خود را در جهت جلوگیر از شیوع کرونا بکار خواهد بست.

وی افزود: طرح مذکور کاملا با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان در حال اجرا است و اعضای جوانان آموزش دیده این جمعیت در این ایستگاه ها مسافران را به روش تب سنجی کنترل می کنند.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: نیاز است مردم جهت ریشه کن کردن این ویروس در خانه بمانند و از تردد غیرضروری خودداری و در صورت ضرورت حتما از دستکش و ماسک و وسایل بهداشتی لازم استفاده کنند.

 

انتهای پیام/7727

نظر شما