شناسهٔ خبر: 38870279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان:

ویروس کرونا در مبادی ورودی کردستان کنترل و شناسایی می شود

نشمین نوشادی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از اجرای طرح تب سنجی مبادی ورودی استان کردستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدباقر محمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر برای تست کرونا ویروس به روش تب سنجی و اطلاع رسانی به مردم جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مبادی ورودی استان شامل شهرستان های بیجار(ورودی استان زنجان)، قروه(ورودی استان همدان)، سقز(ورودی استان های آذربایجان غربی و شرقی) و کامیاران(ورودی استان کرمانشاه) در ایستگاه های پایش و ارزیابی مسافران مستقر شدند.

وی افزود: طرح مذکور کاملا با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان در حال اجرا است و اعضای جوانان آموزش دیده این جمعیت در این ایستگاه ها مسافران را به روش تب سنجی کنترل می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کردستان بیان کرد: عبور از بحران کرونا مستلزم عزم همگانی و تعامل و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی و عموم مردم با یکدیگر است و جمعیت هلال احمر تمام توان تجهیزاتی و انسانی خود را در جهت جلوگیر از شیوع کرونا بکار خواهد بست.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: نیاز است مردم جهت ریشه کن کردن این ویروس در خانه بمانند و از تردد غیرضروری خودداری و در صورت ضرورت حتما از دستکش و ماسک و وسایل بهداشتی لازم استفاده کنند.

انتهای پیام

نظر شما