شناسهٔ خبر: 38847127 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در اطلاعیه‌ای اعلام شد؛

دانشگاه الزهرا ۹۵ درصد دروس را با آموزش مجازی پوشش می‌دهد

دانشگاه الزهرا اعلام کرد: آموزش مجازی با اشتیاق و انگیزه بالای اعضای هیات علمی و مدعو به سرعت طی دو هفته فراگیر شده و انتظار می رود تا ۹۵ درصد دروس را پوشش دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه‌ای که از سوی روابط عمومی دانشگاه الزهرا منشر شده در خصوص روند فراگیر شدن آموزش مجازی در این دانشگاه آمده است: "آموزش مجازی با اشتیاق و انگیزه بالای اعضای هیات علمی و مدعو به سرعت طی دو هفته فراگیر شده است و انتظار می رود تا ۹۵ درصد دروس را پوشش دهد. سامانه آموزش مجازی شامل ادوب کانکت برای کلاس های همزمان و برخط و مودل (ال ام اس ) برای کلاس های غیر همزمان استفاده می شود .

اگر چه اعضای هیات علمی و مدعو در کلاس های مجازی و حضوری آموزش های لازم را برای کار با این سامانه ها فرا گرفته اند و دوره های تکمیلی نیز تا ۲۸ اسفند ادامه دارد ولی در یک حرکت خود جوش و ارزشمند اعضای هیات علمی مهارت‌ها و تجارب خود با کار با این سامانه ها را در قالب کلیپ و اسلاید آماده و به اشتراک می گذارند.

این جلوه‌ای از همدلی برای بهبود کارایی و اثربخشی برگزاری کلاس های آموزش مجازی و کاهش خسارات کرونا است و سرمایه انسانی قابل توجهی در این فرایند انباشته می شود که برای همیشه در دانشگاه قابل استفاده است ."

نظر شما