شناسهٔ خبر: 20389215 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان:

بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه لرستان تجلیل می شوند

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: به منظور ارج نهادن به جایگاه بازنشستگان، مستمری بگیران به ویژه از کارفتادگان و همسران بازمانده در دو حوزه کارگری و همکاران، افراد نمونه در استان تجلیل می شوند.

صاحب‌خبر -

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: به منظور ارج نهادن به جایگاه بازنشستگان، مستمری بگیران به ویژه از کارفتادگان و همسران بازمانده در دو حوزه کارگری و همکاران، افراد نمونه در استان تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، شهناز حمزه لویی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اهمیت تکریم و تجلیل از مقام شامخ بازنشستگان و پیشکسوتان به عنوان اسوه‌های تجربه، خردورزی و سختکوشی، این اقدام صورت می‌گیرد.
وی هدف از اجرای این طرح را بزرگداشت و قدردانی از تلاش‌های بازنشستگان، ازکارافتادگان و همسران بازمانده تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: همواره از آنان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی و گنجینه‌های ماندگار و بی‌بدیل یاد می‌شود.
وی تصریح کرد: در اجرای این فراخوان شاخص‌ها و پارامترهایی جهت ارزیابی و انتخاب این افراد به عنوان نمونه تدوین شده و به شعب تامین اجتماعی و کانون‌های بازنشستگان در سطح استان ابلاغ شده است.
حمزه لویی افزود: متقاضیان شرکت در این طرح می‌توانند فرم ثبت نام در این فراخوان و شاخص‌های ارزیابی را از مبادی یادشده دریافت و تا تاریخ ۱۵ مهر امسال پس از تکمیل فرم به انضمام مستندات آن به شعب تامین اجتماعی و یا به صورت مستقیم به روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان جهت ارزیابی نهایی تحویل کنند.
وی افزود: برگزیدگان و منتخبان این طرح در نیمه اول آبان در مراسمی تحت عنوان جشن روز بازنشستگان مورد تجلیل و قدردانی قرار خواهند گرفت.

نظر شما