شناسهٔ خبر: 38814599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد:

عبور آمار مبتلایان به کرونا ویروس از مرز 100 نفر

موج نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از تایید مثبت بودن آزمایشات و ابتلا تعداد 102نفر در استان کردستان به ویروس کرونا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فرزین رضاعی لحظاتی پیش با بیان این خبر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:  هم اکنون تعداد بیماران بستری در اثر شیوع بیماری کرونا ویروس در بیمارستان‌های شهرستان های استان شامل سقز 36، بانه 13، سنندج 18، قروه هفت،  دیواندره 2، دهگلان 2، بیجار هشت و سروآباد یک نفر است، افزود: تاکنون 35 نفر در سقز و 10 نفر در سنندج بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اخذ 317 نمونه از افراد مشکوک به کرونا و اینکه از این تعداد، 102 نمونه مثبت و 182 نمونه منفی است،  اضافه کرد:آمار مبتلای قطعی به بیماری کرونا به تفکیک شهرستان‌ها سقز با 40، بانه 23، سنندج 15، کامیاران 4، قروه 9، مریوان 2، دیواندره 3، بیجار 3، دهگلان 2 و سروآباد یک نفر است.

رضاعی با اشاره به جان باختن 10 بیمار بر اثر ابتلا به بیماری کرونا از ابتدا تا امروز، یادآور شد: از این تعداد 7 بیمار در سقز ، یک نفر در قروه، یک بیمار در بانه و یک بیمار در مریوان فوت کردند ضمن اینکه چند نفر دیگر هم در این مدت جانباخته اند که جواب آزمایش آنها منفی بوده است.

نظر شما