شناسهٔ خبر: 38672422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

با مشخص شدن نتیجه آزمایش ها؛

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به 34 نفر افزایش یافت

موج نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از عصر دیروز تاکنون با مثبت‌شدن آزمایشات 20 نفر دیگر، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان تا این لحظه به 34 نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فرزین رضاعی شامگاه امروز پنجشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران کردستانی در سنندج اظهارداشت: تاکنون  از 176 نمونه ارجاعی به بیمارستان‌های استان 34 مورد مثبت و 68 مورد منفی اعلام شده است.

وی افزود: از این 34 نفر مبتلا به کرونا ویروس 15 نفر در  سقز، 4 نفر در سنندج، یک نفر در دیواندره، یک نفر مریوان، یک نفر بیجار و  8 نفر در بیمارستان بانه شناسایی شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مردم تقاضا کرد: جهت پیشگیری و گسترش این بیماری در هر گونه تجمعات شامل نمازهای جمعه، مراسم عزاداری و عروسی خودداری کنند.

رضاعی با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی  خطاب به شهروندان  افزود: در زمینه پیشگیری و درمان این بیماری هیچگونه نگرانی نداشته و با نهایت جدیت بهداشت فردی و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی در پایان با اشره به اینکه مردم مواظب الکل های تقلبی موجود در بازار باشند، افزود: در اسرع وقت سفارشات الکل ومواد ضدعفونی کننده میان داروخانه ها توزیع می شود و از طریق رسانه ها به مردم فهیم استان خبرداده می شود.

نظر شما