شناسهٔ خبر: 38684298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

عبور تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان از مرز 50 نفر

موج نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی اعلام شده 54 نفر در استان به طور قطعی به بیماری کووید 19 مبتلا هستند که سقز با 25 بیمار همچنان در صدر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فرزین رضاعی شامگاه امروز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت : تاکنون 179 نمونه از افراد مشکوک به ابتلای به بیماری کرونا  در استان گرفته شده است که ابتلای 54 نفر در استان به ویروس کرونا قطعی و 99 نفر هم منفی اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: افراد مبتلا در بیمارستان‌های 9 شهرستان این استان بستری هستند که شامل 25 نفر در سقز، 10 نفر در بانه، 6 نفر در سنندج، 4 نفر در قروه، 2 نفر در کامیاران، 2 نفر در بیجار ، 2 نفر در مریوان، 2 نفر در دهگلان و یک نفر در دیواندره است.

رضاعی کل مراجعین به بیمارستان های استان تا به امروز را 249 نفر اعلام کرد و گفت:  در حال حاضر 18 نفر در بیمارستان توحید سنندج، 41 نفر در بیمارستان امام خمینی سقز، یک نفر بیمارستان بوعلی مریوان، 6 نفر بیمارستان شهید بهشتی قروه، چهار نفر در بیجار، 15 نفر در بیمارستان رازی بانه، سه نفر در دیواندره، 2  نفر در دهگلان و یک نفر هم در بیمارستان سروآباد بستری شده‌اند. 

وی با اشاره به جان باختن 5 بیمار بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، تاکید کرد: از این تعداد چهار بیمار در سقز و یک بیمار مربوط به مریوان است.

رضاعی اعلام کرد: تاکنون از بین افراد بستری شده 4 نفر در سنندج، 9 نفر در سقز، چهار نفر در بیجار، 3 نفر در دهگلان،2 نفر در سروآباد و یک نفر هم در مریوان از بیمارستان ترخیص شدند.

نظر شما