شناسهٔ خبر: 38741705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فوتی‌های «کرونا» در هرمزگان به ۶ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار فوتی‌های کرونا در هرمزگان به ۶ نفر رسید و ۳ بیمار بدحال نیز در بیمارستان‌ تحت مراقب ویژه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرشیدی امشب در گفت‌وگو با بخش خبر سیمای خلیج فارس درباره آخرین وضعیت کرونا در هرمزگان اظهار کرد: متاسفانه با فوت یک جوان ۳۴ ساله در میناب  شمار تلفات کرونا در هرمزگان به ۶ نفر رسید.

وی افزود: تاکنون ۵۵۹ نفر با تشخیص بیماری حاد تنفسی به بیمارستان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۲۸۸ نفر مشکوک به ابتلا به کرونا بوده و از آنها آزمایش کرونا گرفته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: شمار بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان امروز به ۵۲ نفر رسید که ۳۳ نفر از مبتلایان به کرونا با بهبودی و حال مناسب ترخیص شده‌اند، ۱۳نفر بستری هستند که حال ۳ نفر از آنان مساعد نیست.

دکتر فرشیدی  بیان کرد: ۲۴ نفر در بندرعباس، ۹ نفر در قشم، ۶ نفر در کیش، ۳ نفر در بندرلنگه، ۲ نفر در پارسیان، ۲ نفر در رودان، ۱ نفر در حاجی‌آباد، ۱ نفر در میناب، ۱ نفر در بستک، ۱ نفر در جاسک و دو شهروند هرمرگانی در تهران به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی هرگونه تصمیم‌گیری درباره قرنطینه شهر را به معنای جلوگیری از ورود و خروج را در حوزه اختیارات ستاد ملی مدیریت کرونا در کشور عنوان کرد و بیان داشت: تشدید کنترل‌ها در مبادی ورودی در جریان است.

انتهای پیام/ ۳۲۶۴

نظر شما