شناسهٔ خبر: 38672016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت و درمان در گیلان خبر داد؛

وضعیت اضطراری گیلان/ تشکیل قرارگاه مشترک سپاه و علوم پزشکی در مقابله با کرونا

شادنوش از تشکیل قرارگاه مشترک سپاه و دانشگاه علوم پزشکی استان جهت مقابله با کرونا ویروس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «مهدی شادنوش» امشب(پنج‌شنبه، ۱۵ اسفند) در ستاد مدیریت کرونا به شیوع گسترده ویروس کرونا در گیلان اشاره و اظهارکرد: با توجه به شرایط ویژه‌ای که در خصوص برخورد با بیماری کرونا در استان به وجود آمده، مقرر شد که قرارگاهی مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی و سپاه قدس گیلان تشکیل شود و مدیریت این بیماری را در گیلان بر عهده بگیرد.


نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت و درمان در گیلان با بیان اینکه این قرارگاه در دو حوزه بهداشت و درمان فعالیت می‌کند گفت: در حوزه درمان با به میدان آمدن سپاه قدس با تمام نیروها و امکانات لجستیکی که در اختیار دارد، تلاش می‌شود تا خدمات تخصصی دانشگاه در حوزه سلامت و درمان مبتلایان به کرونا سرعت و کیفیت بهتری پیدا کند.


شادنوش تصریح کرد: در حوزه بهداشت هم با توجه به همه امکانات سپاه و با تکیه بر نیروی تخصصی دانشگاه علوم پزشکی در آموزش، پیشگیری، ضدعفونی کردن همه اماکن استان و در حوزه مراقبت نیز از شیوع بی‌رویه این ویروس مدیریت لازم انجام می‌شود.


وی با تاکید بر اینکه شرایط اضطراری است و گیلانی‌ها جز در موارد بسیار ضروری از منزل خارج نشوند افزود: چنانچه همکاری تک تک مردم نباشد کار بسیار پیچیده و مشکل خواهد شد.


شادنوش اذعان کرد: مسئولین استان در همه رده‌ها با درک شرایط موجود همکاری‌های لازم را انجام دهند و همه امکانات خود را به صحنه بیاورند.

پایان پیام/ 383

نظر شما