شناسهٔ خبر: 38624079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

66 نفر آمار کلی مبتلایان به کرونا در استان اصفهان/ میانگین سنی مبتلایان 53 سال

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در خصوص آمار 13 اسفند در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل، تعداد موارد مثبت به 66 نفر افزایش که نسبت به 44 مورد روز گذشته 22 مورد جدید ثبت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آرش نجیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تعداد مبتلایان به کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: در خصوص آمار 13 اسفند در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل، تعداد موارد مثبت به 66 نفر افزایش که نسبت به 44 مورد روز گذشته 22 مورد جدید ثبت شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: این 66 مورد در 14 شهرستان ما ثبت شده است که به تفکیک مورد در شهر اصفهان 32 مورد، در اردستان 3 مورد، خمینی‌شهر یک مورد، خوانسار 2 مورد، سمیرم یک مورد، شاهین‌شهر یک مورد، شهرضا 2 مورد، فلاورجان 2 مورد، گلپایگان یک مورد، لنجان 2 مورد، مبارکه یک مورد، نائین 5 مورد، نجف‌آباد 7 مورد و در نطنز 6 مورد به ثبت رسیده است.

وی افزود: کل نمونه‌های گرفته شده از موارد مشکوک در استان 418 مورد بوده که از این تعداد 66 نفر از آن‌ها به این ویروس مبتلا شده بودند؛ در موارد مثبت 29 زن و 37 مرد داریم و میانگین سنی مبتلایان به این بیماری 53.8 سال است.

نجیمی درباره تعداد فوتی‌های این بیماری نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعداد فوتی‌های این بیماری در استان تغییری نکرده است و همان 2 نفر باقی مانده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/خ

نظر شما