شناسهٔ خبر: 38628637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

آمار مبتلایان کرونا در استان اصفهان به ۶۶ مورد رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تعداد مبتلایان به کرونا کووید ۱۹ در استان اصفهان به غیر از شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل از ۴۴ نفر به ۶۶ مورد افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

آرش نجیمی با اشاره به اینکه در روز سه شنبه آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل با افزایش ۲۲ نفری نسبت به روز گذشته به ۶۶ مورد افزایش یافت، اظهار داشت: تعداد ۶۶ مورد ابتلا به کرونا کووید ۱۹ تاکنون ثبت شده است.

وی افزود: این ۶۶ مورد مبتلا به کووید ۱۹ در ۱۴ شهرستان اصفهان، اردستان، خمینی شهر، خوانسار، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، فلاورجان، گلپایگان، لنجان، مبارکه، نایین، نجف آباد و نطنز گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد تفکیک شده مبتلایان به کرونا کووید ۱۹ را به غیر از شهرستان های کاشان و آران و بیدگل اعلام کرد و گفت: ۳۲ مورد در شهر اصفهان، ۳ مورد در اردستان، یک مورد در خمینی شهر، ۲ مورد در خوانسار، یک مورد در سمیرم، یک مورد در شاهین شهر، ۲ مورد در شهرضا، ۲ مورد در فلاورجان، یک مورد در گلپایگان، ۲ مورد در لنجان، یک مورد در مبارکه، ۵ مورددر نائین، ۷ مورد در نجف آباد و ۶ مورد در نطنز ثبت شده است.

وی بیان داشت: مردان مبتلا نسبت به زنان پیشتاز هستند و تاکنون ۲۹ مورد زن و ۳۷ مورد مرد گزارش شده است که میانگین سن مبتلایان به کرونا کووید ۱۹، ۵۳.۸ سال است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

نظر شما