شناسهٔ خبر: 38598605 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت آذربایجان غربی:

اقلام اساسی مورد نیاز ایام پایانی سال در آذربایجان غربی تأمین شده است

دهقان گفت: اقلام اساسی مورد نیاز ایام پایانی سال در استان تأمین شده و در حال توزیع می باشد.

صاحب‌خبر -

«محمد دهقان»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: سهمیه کالاهای اساسی مورد نیاز استان آذربایجان‌غربی در روزهای پایانی سال اعلام شده که برای تأمین مصرف خانوارها مشکلی وجود ندارد، این کالاها از طریق فروشگاه های زنجیره ای در حال توزیع می باشد.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی گفت: سهمیه تخصیص یافته برای استان یک هزار و 200 تن برنج هندی 1121، روغن نباتی یک هزار تن، شکر سفید برای مصرف خانوار یک هزار تن و شکر سفید برای مصرف واحد های صنفی و صنعتی یک هزار تن می باشد.

 

وی بیان کرد: توزیع کالاهای فوق برای مصرف خانوارها از طریق فروشگاه های زنجیره ای مجاز با قیمت برای هرکیلو برنج 68 هزار ریال و هرکیلو شکر سفید 47 هزار ریال توزیع خواهد شد و همچنین از سوی سازمان صنعت، معدن وتجارت بر نحوه توزیع اقلام یاد شده نظارت کامل صورت خواهد گرفت.

 

این مقام مسئول کرد: شهروندان می توانند هرگونه تخلف صنفی در توزیع اقلام یاد شده در خارج از شبکه توزیعی مشخص، کم فروشی، فروش بالاتر از نرخ مصوب دولتی و امتناء از فروش را از طریق سامانه 124 سازمان و یا بصورت حضوری به حوزه نظارت و بازرسی سازمان اطلاع دهند.

 

پایان پیام/ 566

نظر شما