شناسهٔ خبر: 38597370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توزیع اقلام ضروری برای روزهای پایان سال در فروشگاه‌های آذربایجان‌غربی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از توزیع اقلام ضروری برای روزهای پایان سال در فروشگاه‌های آذربایجان‌غربی خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در تامین سهمیه کالاهای اساسی مورد نیاز استان برای روزهای پایانی سال مشکلی نداریم و برخی اقلام در حال توزیع هستند.

وی با بیان اینکه این اقلام از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای تامین می‌شود، تصریح کرد: سهمیه تخصیص یافته برای استان یک هزار و 200 تن برنج هندی، یک هزار و 121روغن نباتی یک هزار تن، شکر سفید برای مصرف خانوار یک هزار تن و شکر سفید برای مصرف واحدهای صنفی و صنعتی یک هزار تن است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی  تأکید کرد: توزیع کالاهای فوق برای مصرف خانوارها از طریق فروشگاه های زنجیره‌ای مجاز با قیمت برای هر کیلو برنج 68 هزار ریال و هرکیلو شکر سفید 47 هزار ریال توزیع خواهد شد و همچنین از سوی سازمان صنعت، معدن وتجارت بر نحوه توزیع اقلام یاد شده نظارت کامل صورت خواهد گرفت.

دهقان با بیان اینکه نظارت کافی در این زمینه وجود دارد، اعلام کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف صنفی در توزیع اقلام یاد شده در خارج از شبکه توزیعی مشخص، کم‌فروشی، فروش بالاتر از نرخ مصوب دولتی و امتناع از فروش را از طریق سامانه 124 سازمان و یا به صورت حضوری به حوزه نظارت و بازرسی سازمان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما