شناسهٔ خبر: 38578104 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خبر داد:

پلمب یک کارگاه غیر مجاز تولید ماسک در شهرضا / کشف 54 هزار ماسک

موج نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از پلمب یک کارگاه غیر مجاز تولید ماسک در شهرستان شهرضا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ صادق کاظم زاد با اشاره به کشف 54 هزار ماسک در شهرضا گفت: یک کارگاه زیرزمینی که به روش غیر مجاز اقدام به تولید ماسک های بهداشتی و بسته بندی آن ها با برند های خارجی می کرد در شهرستان شهرضا کشف و پلمب شد.

وی ادامه داد: در این عملیات 54 هزار ماسک تولید شده به روش غیر مجاز ،319 رول مواد اولیه تولید ماسک ، تعداد 8 کارتن بزرگ نخ ماسک ، 30 رول نخ نگهدارنده ماسک، 25 گونی جلد پلاستیکی ماسک و تعداد زیادی کارتن بسته بندی با برندهای خارجی کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: تمامی اقلام کشف شده در این عملیات تحویل شبکه بهداشت شهرستان شهرضا شده و با حکم مقام قضائی محل نیز پلمب و عوامل مرتبط با این کارگاه دستگیر و همراه با پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: متاسفانه عده ای سود جو با سؤاستفاده از شرایط شیوع بیماری کرونا به جای همدردی با مردم، در جهت مطامع دنیوی خود ماسک و تجهیزات مورد نیاز مردم را از راه های غیر مجاز تهیه و در بازار به نرخ های غیر واقعی به فروش می رسانند که در این راستا از مردم می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعاتی در این زمینه را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

 

نظر شما