شناسهٔ خبر: 38569886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای:

فوت نخستین بیمار ۸۵ ساله کرونایی در قزوین

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای قزوین گفت: متاسفانه نخستین بیمار ۸۵ ساله مبتلا به ویروس کرونای این استان در بیمارستان بوعلی قزوین درگذشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدحسین بی‌نیاز، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای قزوین گفت: متاسفانه نخستین بیمار مبتلا به ویروس کرونای این استان در بیمارستان بوعلی قزوین درگذشت. بیمار متوفی پیرمرد ۸۵ ساله‌ای بود که مدتی قبل در این مرکز درمانی بستری شده بود.

بی‌نیاز با اشاره به اینکه در حال حاضر آزمایش هشت بیمار بستری شده در مراکز درمانی استان قزوین مثبت مثبت اعلام شده و تحت مراقبت‌های پزشکی نیز قرار دارند، تاکید کرد: با توجه به اینکه هفته جاری سرد و با رطوبت بالایی را پیش رو داریم و این مساله در شیوع بیماری کرونا موثر است، از شهروندان درخواست می‌شود تا حد امکان از منازل خود خارج نشوند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای قزوین تصریح کرد: به شهروندان این استان توصیه می‌شود با توجه به نزدیکی موعد عید، سعی کنند خرید خود را به عقب انداخته و تا حد ممکن نیز در مجامع شلوغ و پر رفت و آمد نظیر بازار خودداری کنند.

وی به توزیع اقلام مورد نیاز بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در سطح شهر‌های استان اشاره و افزود: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت بروز هرگونه مشکل در امر خرید و یا گران‌فروشی، موارد را بلافاصله به سامانه گویای ۱۲۴ گزارش دهند.

بی‌نیاز بیان کرد: با توجه به وجود مشکلات اقتصادی و مالی دولت، از خیران استان قزوین درخواست داریم تا برای تهیه لوازم و مواد اولیه مورد نیاز مردم جهت مبارزه با این بیماری، وارد عمل شده و در این کار خیرخواهانه شرکت کنند.

نظر شما