شناسهٔ خبر: 38569057 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت استان قزوین:

سه واحد گران فروش و محتکر اقلام بهداشتی در قزوین تعطیل شدند

کبیری اعلام کرد: سه واحد گران فروش و محتکر اقلام بهداشتی مربوط به مقابله با ویروس کرونا در قزوین از سوی بازرسان سازمان صمت و تعزیرات حکومتی تعطیل و پلمب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین، علی اکبر کبیری معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت گفت: با دریافت گزارش‌های مکرر مردمی در خصوص احتکار، گرانفروشی و عدم عرضه ماسک، اقلام بهداشتی و ژل‌های ضدعفونی توسط برخی داروخانه‌ها، فروشگاههای تجهیزات پزشکی و واحدهای صنفی ذی ربط پس از انتشار خبر ویروس کرونا، تیم های گشت ‌مشترک بازرسان سامان صمت و تعزیرات حکومتی استان قزوین با دستگاه های ناظر به طور مستمر برگزار و در حال رصد و بازرسی بازار هستند.
کبیری گفت: در راستای نظارت بر عرضه ملزومات بهداشتی، گشت مشترک ویژه ای با حضور معاون دادستان، معاون فرماندار، تعزیرات حکومتی، رییس پلیس اماکن و معاونت غذا و دارو جهت تشدید برخورد با احتکارکنندگان و گرانفروشان کالاهای یاد شده انجام شد و ضمن تذکر به برخی داروخانه‌ها و اصنافی که احتمال تخلف را داشتند برای یک داروخانه پرونده تخلف تشکیل شد.
کبیری ادامه داد: یک انبار احتکار ماسک و اقلام ضدعفونی کننده و ۲واحد صنفی متخلف تجهیزات پزشکی نیز تعطیل و از ادامه فعالیت تا تعیین تکلیف پرونده ها جلوگیری شده است.
معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت تاکید کرد: اولویت ما این است که پرونده متخلفان طرح فوق ذکر با قید فوریت رسیدگی و توسط تعزیرات حکومتی منجر به صدور و اجرای حکم گردد و محتکران و گرانفروشان اقلام بهداشتی و درمانی که در شرایط حاضر به هموطنان ظلم می کنند به عنوان اخلالگران در نظام سلامت کشور به اشد مجازات برسند.

46

برچسب‌ها:

نظر شما