شناسهٔ خبر: 38522593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شهردار شهرستان روانسر :

تمام معابر عمومی روانسر ضد عفونی می شود

شهردار شهرستان روانسر گفت : فضا و معابر عمومی این شهر توسط نیروهای شهرداری ضد عفونی و گندزدایی می شود .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، امید مجیدی شهردار شهرستان روانسر افزود: اماکن وتجهیزات عمومی شهر روانسر برای مقابله با ویروس کرونا به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود واین اقدام تا پایان نظر کارشناسان بهداشت و درمان ادامه خواهد داشت .

وی تصریح کرد : به منظور پیشگیری وجلوگیری از شیوع بیماری ویروسی، گند زدایی وضد عفونی کردن فضای عمومی ، معابر و امکانات شهری در دستور کار شهردار ی قرار گرفت .

شهردار روانسر ادامه داد: برای انجام این کار 300 گالن 20 لیتری آب ژاول (وایتکس)خریداری شده و با تهیه مواد ضدعفونی وگندزدا، ادارات، سرویس‌های بهداشتی ، بوستان ها و مساجد فضای اداری و مدارس تجهیزات و سکوهای بوستان ها، خود پردازهای بانک ها، نانوایی ها ودیگر مکان هایی که تجمع وتردد افراد زیاد است هر روز گند زدایی وضد عفونی می شود .

مجیدی با اشاره به اینکه مواد گند زدایی تهیه شده عارضه ای برای مردم نخواهد داشت، اظهار کرد : برای اجرای این طرح همکاری مردم نیز برای تسریع امور وافزایش سطح سلامت عمومی لازم است .

وی با بیان اینکه برای اطمینان خاطر شهروندان هنگام تردد در سطح شهر ، مکان های پر تردد و تجهیزات عمومی سطح شهر هر روز ضد عفونی می شود اضافه  کرد : شرط اصلی مهار ویروس رعایت نکات بهداشتی است اما مجموعه شهرداری کار گند زدایی از وسایل عمومی را تا زمان کنترل ومهار آن انجام خواهد داد

نظر شما