شناسهٔ خبر: 38517227 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در راستای جلوگیری از شیوع ویروس؛

کنفدراسیون فوتبال آسیا با نمایندگان باشگاه‌ها جلسه اضطراری برگزار می‌کند

تهران- ایرنا- کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به شیوع ویروس کرونا در قاره کهن، خواهان برگزاری جلسه اضطراری با نمایندگان کشورها و باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شد.

صاحب‌خبر -

کنفدراسیون فوتبال هفته آتی جلسات اضطراری را با نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در ۲ منطقه شرق و غرب و کارشناسان در این زمینه برگزار خواهد کرد تا در مورد شرایط برای ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا بررسی شود.

نشست نمایندگان منطقه شرق روز دوشنبه در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود و جلسه منطقه غرب در روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه در مقر  کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد.

داتو ویندسور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به مشکل به وجود آمده (شیوع ویروس کرونا) در قاره کهن گفت: این مشکل بی سابقه بوده و چالش‌های بزرگی ایجاد کرده است، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا خستگی ناپذیر برای نظارت بر اوضاع از جمله محدودیت‌های مختلف سفر فعالیت خواهد کرد. ضمن اینکه به صورت دائم با فدراسیون‌های عضو، لیگ‌ها و باشگاه‌ها در حال تماس هستیم.

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد:‌  سعی می‌کنیم از امنیت و رفاه همه بازیکنان، مسئولان و تماشاگران فوتبال در سطح قاره آسیا محافظت کنیم.

وی همچنین گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین با فیفا در حال مکاتبه است تا تأثیر احتمالی این ویروس(کرونا) بر روی بازی‌های مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ چین مسابقات آسیایی که در ماه مارس برگزار می شود، ارزیابی کند.

در حال حاضر شیوع ویروس کرونا در منطقه، برگزاری هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا را تحت تاثیر قرار داده و دیدار چهارنماینده ایران با حریفان از منطقه غرب و دیدار تیم‌های اف سی سئول کره جنوبی و چیانگبری تایلند را لغو کرده است.

نظر شما