شناسهٔ خبر: 38516399 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بازی رفت و برگشت سپاهان با النصر به تعویق افتاد

برگزاری نشست فوق العاده AFC با تیم‌‎های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد طی هفته پیش رو با نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نشست فوق العاده‌ای برگزار خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) قرار است به دلیل شیوع ویروس کرونا جلسات اضطراری بیشتری را با نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ‌های آن‌ها برگزار کند.

نشست نمایندگان منطقه شرق روز دوشنبه در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود و جلسه غرب منطقه در روزهای 7 و 8 مارس 2020 دنبال می‌‌شود.

داتو ویندزور جان، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: "در حال حاضر لحظات بی سابقه و چالش برانگیزی را سپری می‌کنیم، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا با خستگی ناپذیری برای نظارت بر اوضاع کار می‌کند، از جمله محدودیت‌های مختلف مسافرتی، در حالی که با انجمن‌های عضو، لیگ‌ها و باشگاه‌ها دائما در تماس هستیم. از آنجا که ما سعی می‌کنیم از ایمنی و رفاه همه بازیکنان، مسئولان و تماشاگران خود محافظت کنیم و ضمن اطمینان از صداقت مسابقات از حمایتی که از کلیه ذینفعان ما، از جمله شرکا و نمایندگی‌های تجاری و خبرگزاری‌ها دریافت کرده‌ایم، تشکر می‌کنیم".

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین با فیفا همکاری کرده است تا تأثیر احتمالی ویروس کرونا روی مسابقات آینده مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا - چین 2023 را که در ماه مارس برگزار می‌شود، ارزیابی کند. در نتیجه شیوع Covid-19، مسابقات زیر به تاریخ‌های بعدی موکول کرده‌ است:

لیگ قهرمانان آسیا:

مسابقه هفته سوم

2 مارس 2020 (منطقه غرب):

گروه A: الوحده (امارات) با استقلال (ایران)؛

گروه C: پرسپولیس (ایران) - التعاون (عربستان)

3 مارس 2020 (منطقه غرب):

گروه B: شباب الاهلی (امارات) - شهرخودرو (ایران)؛

گروه D: سپاهان (ایران) - النصر (عربستان)

3 مارس 2020 (منطقه شرق):

گروه E: اف سی سئول (کره جنوبی) - چیانگرای یونایتد (تایلند)

مسابقه هفته 4

6 آوریل 2020 (منطقه غرب):

گروه D: النصر (عربستان) - سپاهان (ایران)

نظر شما