شناسهٔ خبر: 38515672 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ادعای خبرنگار سعودی: بازی‌های نمایندگان ایران در دور چهارم لیگ قهرمانان هم به تعویق افتاد

علی کلهری

یک خبرنگار سعودی مدعی شد که بازی های نمایندگان ایران علاوه بر هفته سوم در هفته چهارم هم به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- دیدارهای لیگ ایران بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. دلیل این کار، شیوع بیماری خطرناک کرونا است و در جمعیت های زیاد مثل ورزشگاه‌ها، قطعا آمار ابتلا به این بیماری افزایش پیدا خواهد کرد. این بیماری دیدار های آسیایی تیم های ایرانی را نیز تحت تاثیر قرار داده است و همچنین پیش از این باشگاه التعاون عربستان از تعویق دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پرسپولیس ایران، در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا خبر داد، و بیان کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست باشگاه مبنی بر تعویق دیدار پرسپولیس-التعاون در دور سوم مسابقات که قرار بود در تاریخ دوم مارس 2020 برگزار شود، به علت شیوع ویروس کرونا موافقت کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که تمامی بازی های نمایندگان این کشور در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاد.

در جدیدترین خبر در این زمینه سلطان مهوس، خبرنگار سعودی به نقل از منبعی آگاه از AFC خبر داد:

بازی های نمایندگان ایران در دور سوم و چهارم لیگ قهرمانان آسیا به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

به گزارش فارس، این خبرنگار سعودی مدعی شده که علاوه بر بازی های دور سوم، بازی های نمایندگان ایران(پرسپولیس-استقلال-سپاهان-شهرخودرو) در دور چهارم نیز به تعویق افتاده است.

تیم های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو به ترتیب هفته آینده در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می خواستند به مصاف التعاون عربستان، الوحده امارات، النصر عربستان و شباب الاهلی امارات بروند که بازی ها به تعویق افتاد.

نظر شما