شناسهٔ خبر: 67468471 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

باشگاه پرسپولیس سود خوبی از حضور ستاره تیمش در یورو ۲۰۲۴ خواهد برد.

درآمد میلیاردی پرسپولیس از این بازیکنش + جزییات

باشگاه پرسپولیس به دلیل بازی کردن گئورگی گولسیانی در ترکیب تیم ملی اش در مسابقات یورو ۲۰۲۴ درآمد میلیاردی به دست آورد.

صاحب‌خبر -
به گزارش سلام نو؛ در حالی مسابقات جام ملت های اروپا در آلمان در حال برگزاری است که کم کم به روزهای حساس جام می رسیم و تیم های مدعی جام مشخص می شوند. گئورگی گولسیانی ستاره گرجستانی پرسپولیس تنها بازیکن لیگ ایران است که در این رقابت ها حضور داشته و عملکرد بسیار خوبی هم در یورو به نمایش گذاشت. گولسیانی که در ترکیب تیم ملی گرجستان حضور داشت برای اولین بار در تاریخ موفق شد به همراه تیمش راهی مرحله حذفی شود ولی یکشنبه شب مقابل اسپانیا یکی از مدعیان جدی این رقابت ها با نتیجه ۴ بر یک مغلوب شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.
به نقل از خبر ورزشی نکته مهم حضور گولسیانی در این رقابت ها سود خوبی است که باشگاه پرسپولیس از حضور مدافع خود در یورو خواهد برد. فیفا و یوفا برای حضور بازیکنان در تورنمنت های بزرگ پول خوبی را به باشگاه ها پرداخت می کنند که کمک زیادی به تیم های باشگاهی در سراسر دنیا می کند.

باشگاه پرسپولیس بابت حضور گولسیانی در بازی های یورو چیزی در حدود ۳۵۰ هزار یورو دریافت خواهد کرد که به پول ما مبلغی در حدود ۲۰ میلیارد خواهد شد. هرچند به دلیل تحریم ها دریافت پول برای باشگاه پرسپولیس کار بسیار سختی است و مشخص هم نیست آیا این پول به حساب باشگاه واریز خواهد شد یا خیر!

نظر شما