شناسهٔ خبر: 3843823 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تکرار/ خرازی در کنگره ندای ایرانیان:

برای گرفتن قدرت تلاش خواهیم کرد/ از اسب افتاده‌ایم اما از اصل که نیفتاده‌ایم

رئیس هیأت موسس حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه برای گرفتن قدرت حتما تلاش می‌کنیم و تعارف نداریم، گفت: فکر نکنید اگر از اسب افتادیم، از اصل هم افتاده‌ایم، ما از اصل نیفتاده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، صادق خرازی رئیس هیأت موسس حزب ندای ایرانیان صبح روز پنجشنبه در نخستین کنگره این حزب در تالار آدینه تهران اظهار داشت: اقتدار ایران در دوره اصلاحات قابل مقایسه با هیچ دوره تاریخی نبوده است.

وی افزود: در جوامع پیرامونی هر جایی بحران بوده است ایران برای حل‌ آن حضور داشته و هنر این بود که توانستیم مذاکرات هسته‌ای را به جایی برسانیم که حتی یک قطعنامه هم دریافت نشود.

خرازی خطاب به استادان حاضر در جلسه گفت: اگر می‌خواهیم جامعه جوان ما جامعه‌ای فربه و آگاهی بخش باشد باید در جهت ارتقای بیشتر احزاب و حزب ندای ایرانیان تلاش کنیم؛ حرف ما این است که آزادی و دموکراسی دو بال جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: فکر نکنید اگر از اسب افتادیم، از اصل هم افتاده‌ایم. ما از اصل نیفتاد‌ه‌ایم و نمی‌گذاریم بار دیگر رویکرد 8 سال گذشته در جامعه حاکم شود.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان نقش احزاب را به دست گرفتن قدرت در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: برای گرفتن قدرت حتما تلاش می‌کنیم و تعارف نداریم و اگر موفق نشویم به تلاش خود ادامه داده و سرخورده نمی‌شویم.

خرازی  گفت: مهمترین پیام سیاسی جامعه مدنی پویایی جامعه، قدرت و نقش مردم و پاسداری از همه ارزش‌های دینی و ملی است.

خرازی ادامه داد: ما تجربه ابر سیاهی که هشت سال بر این کشور سایه انداخت را داریم و آن به این دلیل بود که ما در حق خودمان متفق نبودیم.

وی با تأکید بر اینکه آنان بر باطل خود متفق بودند، تصریح کرد: این مصیبت که هنوز سایه آن در کشور مشاهده می‌شود و طی سال‌های سال اثرات آن از کشور پاک نخواهد شد و تا سال‌های سال اثرات آن از کشور پاک نخواهد شد.

رئیس هیأت مؤسس حزب ندای ایرانیان خاطرنشان کرد: آنها (احمدی‌نژاد) کشور را به راحتی تصاحب کردند و با شعارهای آتشین، آسمان‌کوب، بی‌محتوا، فریبنده و با حرکت‌های پوپولیستی کشور را به دست گرفتند.

خرازی با بیان اینکه حرف ما همانند حرف دیگر اصلاح‌طلبان است، گفت: ما معتقدیم که آزادی و دموکراسی دو بال جمهوری اسلامی است و کسی نمی‌تواند آن را نفی کند.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز کشور به جایی رسیده که انحصار تصویر و محصوریت تصویر را برای رئیس‌جمهور اسبق ایران ایجاد می‌کنند. فکر می‌کنم که از اسب افتاده‌ایم اما از اصل که نیفتاده‌ایم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: ما (اصلاح‌طلبان) هستیم و مطمئنا نمی‌گذاریم آنها بار دیگر حاکم شوند. چرا که نقش حزب این است که در جامعه بتواند قدرت را به دست بگیرد. ما برای گرفتن عبرت حتما تلاش می‌کنیم و تعارف هم نداریم اگر موفق هم نشویم باز هم تلاش می‌کنیم و سرخورده نخواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما