شناسهٔ خبر: 3833179 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در نخستین کنگره ندای ایرانیان مطرح شد

صادق خرازی: از اسب افتادیم اما از اصل نه/ برای گرفتن قدرت تلاش می‌کنیم

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: برای گرفتن قدرت حتما تلاش می‌کنیم و تعارفی هم نداریم اگر موفق نشدیم باز هم تلاش خواهیم کرد و سرخورده نمی‌شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو» سیدصادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در نخستین کنگره تشکل مطبوعش اظهار داشت: اقتدار ایران در دوره اصلاحات قابل مقایسه با هیچ دوره ای از تاریخش نبوده است. گام های که در سیاست خارجی برداشته شد کشور را به عنوان یک بازیگر در سیاست خارجی جهانی تعریف کرد.


وی ادامه داد: هنر این بود که مذاکره کردیم و قطعنامه نگرفتیم و قطعنامه ها را کاغذ پاره نمی دانستند درد ما این بود که کشور را با شعارهای آتشین و بی محتوا تصاحب کردند.


رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان ادامه داد: همه ما در اصلاحات یک حرف رامی زنیم حر ما این  است که آزادی و دمکراسی دو بال جمهوری اسلامی است و کسی نمی تواند این را نفی کند.


وی تصریح کرد: اگر از اسب افتاده ایم از اصل نیفتاده‌ایم می خواهیم تأثیرگذار باشیم و نمی‌گذاریم بار دیگر بر جامعه حاکم شوند.


خرازی با بیان اینکه نقش حزب این است که بتواند نبض جامعه را در دست بگیرد گفت: برای گرفتن قدرت حتما تلاش می کنیم و تعارفی هم نداریم اگر هم موافق نشدیم باز هم تلاش خواهیم کرد و سرخورده نمی شویم و مهم ترین پیام سیاسی یک جامعه مدنی نقش و قدرت مردم است.


خرازی خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که ما در ندای ایرانیان دنبال می‌کنیم بحث های آموزشی پژوهشی و ایجاد اتاق فکر برای حزب است معتقدیم تمام اعضای حزب از بالاترین سطوح تا پایه باید آموزش ببینند.

 

نظر شما