شناسهٔ خبر: 38411277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ستاد استانی مدیریت پیشگیری از آلودگی به ویروس کرونا در کرمان تشکیل شد

جلسه ستاد استانی مدیریت پیشگیری از آلودگی به ویروس کرونا به ریاست استاندار کرمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری؛ محمدجواد فدایی شنبه(3 اسفند) در جلسه ستاد استانی مدیریت پیشگیری از آلودگی به ویروس کرونا گفت: باید آرامش در جامعه را حفظ کرده و از ایجاد نگرانی در جامعه جلوگیری کرد بنابراین حفظ آرامش و جلوگیری از شایعات فقط با اطلاع رسانی صحیح و افزایش آگاهی های جامعه ممکن می شود.

 

 

 

استاندار کرمان ضمن تاکید به روسای دستگاه های اجرایی استان، ادامه داد: ارگان ها و دستگاه ها باید موضوع آموزش به پرسنل خود را بر اساس محتواهایی که توسط دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمان تهیه شده، مورد توجه قرار دهند.

 

 

وی در ادامه افزود: ستاد متناظر با ستاد استانی با محوریت فرمانداری ها و دبیری روسای شبکه های بهداشت و درمان در شهرستان ها تشکیل شود و مصوبات مربوطه را در سطح شهرستان ها اجرایی کند‌.

 

 

 

استاندار کرمان همچنین خواستار استفاده از ظرفیت صدا و سیما و رسانه ها برای آموزش و اطلاع رسانی به مردم شد و همچنین ظرفیت شهرداری ها را در آموزش ها مورد تاکید قرار داد.

 

 

 

محمدصادق بصیری نیز در این ستاد با اشاره به بخشنامه وزارت کشور در خصوص ویروس کرونا، وظایف و انتظارات از ارگان ها و دستگاه های مربوطه را در مقابله با این بیماری مورد تاکید قرار داد.

 

 

در این نشست که با حضور روسا و معاونان دانشگاه های علوم‌پزشکی استان، ارگان های نظارتی و مسئولان سایر دستگاه ها تشکیل شد، موارد مربوطه به آمادگی و اقدامات انجام‌شده توسط دانشگاه های علوم پزشکی استان کرمان برای مقابله و پیشگیری از بیماری مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که تصمیمگیری برای لغو همایش ها و مراسم را خود مسئولان استانی تعین تکلیف کنند.

پایان پیام/ 667

نظر شما