شناسهٔ خبر: 38340381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

چهارشنبه‌ای دیگر با محدودیت ترافیکی در محورهای شمال از راه رسید

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه چهارشنبه‌ای دیگر با محدودیت‌های ترافیکی از راه رسید، گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

صاحب‌خبر -

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی افزود: با توجه به افزایش دما و ذوب شدن برف‌ها احتمال سقوط بهمن در محورهای هراز و کندوان وجود دارد که رانندگان باید به هشدارها و توصیه‌ها توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه چهارشنبه‌ای دیگر با محدودیت‌های ترافیکی از راه رسید، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلرها همچنان از محور هراز ممنوع است، یادآور شد: بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی در محور کیاسر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت تجهیز خودروها به ادوات زمستانی در این فصل از سال، گفت: لازم است رانندگان به هشدارها توجه کردند و قبل از تردد وضعیت راه‌ها را از طریق تماس با شماره تلفن ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ استعلام کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ ج

نظر شما