شناسهٔ خبر: 38302115 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

شمار قربانیان کرونا در چین به ۱۸۶۸ نفر افزایش یافت

صاحب‌خبر -

شفقنا- کمیسیون ملی بهداشت چین از افزایش شمار قربانیان نسل جدید ویروس کرونا در این کشور به بیش از هزار و ۸۰۰ نفر خبر داده و تاکید کرد که تاکنون بیش از ۷۲ هزار مورد ابتلا به این ویروس کشنده به ثبت رسیده است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری رویترز، کمیسیون ملی بهداشت چین بامداد امروز (سه شنبه) اعلام کرد که با ثبت ۹۸ مورد جدید مرگ بر اثر ابتلا به نسل جدید ویروس کرونا (COVID-19) طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان آن در سراسر این کشور به هزار و ۸۶۸ نفر افزایش یافته است.

کمیسیون ملی بهداشت چین در گزارش روزانه خود در این باره همچنین تاکید کرد که در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۸۸۶ مورد جدید ابتلا به نسل جدید ویروس کرونا در سراسر این کشور به ثبت رسیده و در نتیجه آن نیز، شمار مبتلایان به این ویروس کشنده به ۷۲ هزار و ۴۳۶ نفر افزایش یافت.

این در حالی است که ساعتی پیش از آن نیز کمیته بهداشت استان «هوبی» در مرکز چین به عنوان محل اصلی شیوع نسل جدید ویروس کرونا، مرگ ۹۳ تن دیگر از افراد مبتلا به ویروس از جمله ۷۲ نفر در مرکز آن یعنی شهر «ووهان» ظرف ۲۴ ساعت گذشته را تایید کرده بود تا شمار قربانیان در این استان به هزار و ۷۸۹ نفر برسد.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی کمیته بهداشت استان هوبی، در ۲۴ ساعت گذشته همچنین هزار و ۸۰۷ مورد جدید ابتلا به نسل جدید ویروس کرونا در این استان به ثبت رسیده که این نیز به معنی افزایش شمار مبتلایان به این ویروس کشنده در آن جا به ۵۹ هزار و ۹۸۹ نفر است.

نظر شما