شناسهٔ خبر: 38326874 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

شمار قربانیان کرونا در چین از مرز ۲ هزار نفر عبور کرد

صاحب‌خبر -

شفقنا- کمیسیون ملی بهداشت چین از افزایش شمار افراد مبتلا به نسل جدید ویروس کرونا در این کشور به بیش از ۷۴ هزار نفر خبر داده و تاکید کرد که این ویروس کشنده تاکنون جان بیش از دو هزار نفر را گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری فرانس پرس (AFP)، کمیسیون ملی بهداشت چین بامداد امروز (چهارشنبه) در گزارش روزانه خود اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۶ مورد جدید مرگ بر اثر ابتلا به نسل جدید ویروس کرونا (COVID-19) در این کشور ثبت شده و در نتیجه آن نیز شمار قربانیان این ویروس کشنده به دو هزار و چهار نفر افزایش یافته است.

در گزارش روزانه کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین آمده که در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۷۴۹ مورد جدید ابتلا به نسل جدید ویروس کرونا در سراسر این کشور به ثبت رسیده تا شمار مبتلایان به این ویروس کشنده به ۷۴ هزار و ۱۸۵ نفر افزایش یابد.

این در حالی است که ساعتی پیش از آن، کمیته بهداشت استان «هوبی» در مرکز چین به عنوان محل اصلی شیوع نسل جدید ویروس کرونا از مرگ ۱۳۲ تن دیگر از افراد مبتلا به این ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داده و تایید کرده بود که شمار قربانیان آن در این استان به هزار و ۹۲۱ نفر رسیده است.

آمار اعلام شده از سوی کمیته بهداشت استان هوبی همچنین نشان می داد که در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۶۹۳ مورد جدید ابتلا به نسل جدید ویروس کرونا در این استان به ثبت رسیده و این نیز به معنی افزایش شمار مبتلایان به این ویروس کشنده در آن جا به ۶۱ هزار و ۶۸۲ نفر است.

نظر شما