شناسهٔ خبر: 38275700 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مردم‌سالاری‌آنلاین | لینک خبر

کواکبیان در نشست اداری بررسی مشکلات ویژه در فرمانداری تهران:

امیدوارم با توجه به دستور رهبری تکلیف تعاونی های ۳۳گانه هرچه سریع‌تر تعیین شود - مردم سالاری آنلاين

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) نگذارد حق مردم تضییع گردد

جلسه بررسی مشکلات تعاونی های۳۳ گانه و اسناد مالکیت زمین های مناطق2 ، 5 و موضوع میراث فرهنگی منطقه 12 به ریاست "عیسی فرهادی" معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور"مصطفی کواکبیان" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، "فرزانه صادق مالواجرد" معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و مدیران، مسوولان و نمایندگان دستگاه های ذی ربط از جمله دست اندرکاران شهرداری های مناطق ۲، ۵ و ۱۲ در تالار اجتماعات فردوسی این فرمانداری برگزار شد.

صاحب‌خبر - جلسه بررسی مشکلات تعاونی های۳۳ گانه و اسناد مالکیت زمین های مناطق2 ، 5 و موضوع میراث فرهنگی منطقه 12 به ریاست "عیسی فرهادی" معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور"مصطفی کواکبیان" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، "فرزانه صادق مالواجرد" معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و مدیران، مسوولان و نمایندگان دستگاه های ذی ربط از جمله دست اندرکاران شهرداری های مناطق ۲، ۵ و ۱۲ در تالار اجتماعات فردوسی این فرمانداری برگزار شد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین ، در این نشست نمایندگان مردم ضمن بیان مشکلات موجود در خصوص تعاونی ها، خواستار تعیین تکلیف در این زمینه شدند.
فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران به بررسی مسائل مربوط به شهروندان تاکید کرد و افزود: با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی بازدید میدانی از مناطق صورت گرفت و مشخص گردید زمین هایی که توسط تعاونی ها به مردم واگذار شده در زمان واگذاری اقدامات قانونی لازم را انجام نداده اند و مشکلاتی برای ذی نفعان تعاونی ها و مردم بوجو آورده است از این رو مسوولین ادارت ذی ربط با هماهنگی فرمانداری تا پایان امسال پیگیری های لازم را انجام  تا وضعیت تعاونی ها مشخص شود و مشکلات مردم مرتفع گردد.
همچنین مقرر شد فرمانداری تهران ضمن هماهنگی با دستگاه های ذی ربط جلساتی را با حضور مردم برگزار کند تا مشکلات شهروندان در زمینه ی تعاونی ها تقلیل یابد.
مرتفع نمودن مشکلات صدور اسناد مالکیت تعاونی مرزداران (منطقه 2)، تعیین تکلیف قطعی ضوابط و مقررات ساخت و ساز در محدوده های تاریخی (منطقه 12) و تعیین تکلیف تعاونی های 33 گانه (تعاونی مرادآباد و حصارک منطقه 5) از مواردی بود که در این نشست بررسی شد.
در این نشست دکتر مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌مشکلات مربوط به تعاونی ها باید هرچه زودتر طبق فرمایش رهبر انقلاب تعیین تکلیف شوند و امیدوارم همه ما دست به دست هم داده و این موضوع چندین ساله را با راه حل های منطقی و قانونی برطرف سازیم و حداقل در سال جاری تکلیف مردم را طبق دستور رهبری تعیین کنیم.
وی افزود: ان‌شاءالله با پیگیری بتوانیم طی چند هفته آینده با حضور آقای مخبر دزفولی در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و همچنین نمایندگان تعاونی ها و ذینفعان جلسه ای تشکیل دهیم تا حق مردمی که از تعاونی ها متضرر شده اند احیا شود.
شایان ذکر است در این نشست جمعی از نمایندگان فرحزاد و تعاونی مرادآباد و شورایاران منطقه ۱۲ به تفصیل مشکلات خویش را بیان کرده و از دست اندرکاران خواستار حل مشکلات مزمن و ویژه مناطق خود شدند. ضمنا در این جلسه مقرر گردید نشست اداری مشکلات ویژه سایر مناطق از جمله منطقه ۲۱ در جلسات بعدی در دستور کار قرار گیرد.
 

نظر شما