شناسهٔ خبر: 38254372 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رییس قوه قضائیه در کرمان تاکید کرد

پیگیری مجدانه پرونده قضائی شهادت شهید سلیمانی/تردیدی در گرفتن انتقام خون ایشان نداریم

آیت الله رئیسی گفت: پرونده ای در دادسرای تهران تشکیل و قضاتی مأمور شدند با همکاری معاونت بین الملل قوه قضاییه و همکاری وزارت امور خارجه در کشور و مسئولان عالی قضایی در عراق آن را دنبال کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، آیت الله سیدابراهیم رییسی، صبح یکشنبه(۲۷ بهمن) در بدو ورود به استان کرمان گفت: عرض تسلیت به مردم سوگوار، بزرگوار و شهید پرور کرمان دارم و توفیقی برای بنده و همکاران است در روزی که مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی است برای عرض تسلیت و تعزیت به مردم عزیز کرمان و عرض تبریک به این خطه که فرزندی پرورش داد که افتخاری برای عالم اسلام و نه فقط برای مردم ایران بلکه برای جهان اسلام است.

 

رییس قوه قضائیه با اشاره به اینکه به برکت شرکت در مراسم این شهید سرافراز؛ دیدار و نشستی هم با همکاران قضایی و سازمان های وابسته به قوه قضاییه به منظور آشنایی با مسائل و مشکلات همکاران در استان برگزار می شود؛ افزود: در راستای سفرهای استانی با جمع همکاران ستادی قوه بتوانیم نسبت به رفع مشکلات استان به برکت این حضور که به مناسبت شهادت سردار سلیمانی است، {اقدامی} داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: نشستی با مسئولان قضایی و مدیران عالی استان، نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار و مسئولین عالی قضایی استان خواهیم داشت که از نزدیک بتوانیم مسائل مربوط به استان کرمان را پیگیری کنیم تا بخشی از آن در استان و بخشی دیگر در مرکز پیگیری شود.

 

آیت الله رییسی اظهار داشت: نسبت به شهادت شهید سلیمانی، امروز بیش از هر زمانی نفرت عمومی از آمریکایی ها در دنیا برانگیخته شده و توجه جهان نسبت به سلحشوری و نسبت به شخصیتی که نماد مبارزه با تروریسم بود در دنیا، اتفاق افتاده و به تعبیر بزرگان، امروز قیامتی به خاطر این شهادت این شهید سرافراز برپا شده که نگاه ها و دل ها به برکت خون مطهر شهید سلیمانی متوجه به دین و انقلاب و ارزش ها شده و این یک فرصت بسیار مهمی برای پیشرفت اهداف بلند شهید سلیمانی است.

 

وی گفت: نسبت به شهادت او هم مسئولین قضایی در جمهوری اسلامی و هم در عراق که با آنها تماس داشتیم در حال پیگیری هستند و پرونده ای در دادسرای تهران تشکیل و قضاتی مأمور شدند با همکاری معاونت بین الملل قوه قضاییه و همکاری وزارت امور خارجه در کشور دنبال کنند و این کار با همکاری مسئولین عالی قضایی در عراق دنبال خواهد شد.

 

رییس قوه قضاییه افزود: ما کار را مجدانه دنبال می کنیم و یقین داریم پاکی و طهارت خون شهید سلیمانی باعث خواهد شد انتقام از قاتلان او -آمریکایی ها- گرفته شود و تردید نداریم به برکت خون این بزرگی که متصل به خون ابی عبدالله  شده انتقام خون ایشان گرفته خواهد شد ان شاءالله.

پایان پیام/ 667

نظر شما