شناسهٔ خبر: 38149519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مصرف گاز در کردستان رکورد زد

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: با توجه به بارش سراسری برف در استان و برودت هوا مصرف گاز طبیعی در استان کردستان به رقم بی‌سابقه 15 میلیون و 393 هزار مترکعب رسید و رکورد جدیدی را ثبت کرد.

صاحب‌خبر -

احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با توجه به بارش برف در استان و برودت هوا روز یکشنبه 20 بهمن ماه سال 1398 مصرف گاز هم در بخش خانگی و صنعتی و هم در بخش نیروگاه سیکل ترکیبی رکورد زد و به رقم بی سابقه بالای 15 میلیون مترمکعب رسید.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته میزان مصرف گاز در استان کردستان جمعا 15 میلیون و 393 هزار و 665 مترمکعب بود که از این میزان 11 میلیون و 476 هزار و 964 مترمکعب آن مربوط به بخش خانگی و صنعتی و 3 میلیون و 916 هزار و 701 مترمکعب نیز مربوط به نیروگاه سیکل ترکیبی کردستان بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان تاکید کرد: این میزان مصرف گاز در کل دوران احداث شرکت گاز در استان کردستان بی‌سابقه بوده است و چنین میزان مصرفی را تا امروز تجربه نکرده بودیم.

وی بر لزوم توجه به صرفه‌جویی در مصرف گاز تاکید کرد و گفت:‌ لازم است مشترکان گاز طبیعی از گرم کردن محیط‌هایی که استفاده نمی‌کنند، بپرهیزند و دمای رفاه را ۱۸ تا ۲۲ درجه نگه دارند تا بخش‌های نیروگاهی، تولیدی و صنعتی نیز با جریانی ایمن و پایدار، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/2330/83

نظر شما